anoniempje
hobby knooier
de kat die over de mixer met doek loopt en vervolgens allemaal knopjes in gedrukt zijn dat je uren zit te zoeken waarom die synth niks op de mixer geeft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

, installeer ik toch weer die VST die in het verleden problemen gaf( kutnummer dus gebruik je ook kut VST's natuulk), maak ik een mixdown, en ja hoor cubbie crasht, geen mixdown en nog kutter...vergeten te saven natuulk laatste halfuur ofzo....

Origineel geplaatst door Acidfever
Thuis komen van je werk....heel de dag vet veel zin gehad om muziek te maken en 's avonds te moe/suf/duf om iets concreets te maken of je hebt nog een paar huishoudelijke taken te doen die je echt niet meer uit kunt stellen.
Music is all about time.......
Origineel geplaatst door Hooihuis
100% herkenbaar en een van de grotere frustraties wat mij betreft…..kantoorwerk sucks big time in combinatie met muziek want is gewoon killing voor je inspiratie (voor mij althans). Zeker als je ook nog eens 2 keer per dag met de bus, de trein en de tram moet.
Dus komt het bij mij met name op het weekend aan, maar dat is ook vaak gevuld met van alles en nog wat. Tijd, en met name tijd voor je zelf, is het kostbaarste bezit. Nou ja, het is niet echt bezit natuurlijk maar ik denk dat het wel duidelijk is wat ik bedoel.
Misschien toch maar eens uit gaan kijken naar een andere baan; zou best van invloed kunnen zijn op mijn output qua muziek……
Origineel geplaatst door demian
Ik werk sinds een jaar of 6 á 7 niet meer op kantoor, en ik kan zeggen, het is een ver-a-de-ming.
Ik ben nu een kleine zelfstandige, ik kan net rondkomen, maar ik kan helemaal mijn eigen tijd indelen en dat is geweldig.
Door de weeks heb ik meestal wel 1 of meer dagen vrij en soms werk ik in het weekend als iedereen druk in de stad aan het doen is. Heerlijk om al die drukte zo mis te lopen. Ik zou zeggen, als je eenmaal beseft wat echt belangrijk voor je is is er maar 1 ding wat je te doen staat en dat is, zorgen dat je het krijgt zoals jij het wil.
Oja, nadeel van te veel vrije tijd, alles uitstellen.. hehe.. ik ben veel efficiënter als ik het druk heb, ik produceer de meeste muziek terwijl ik eigenlijk iets anders moet doen..![]()