Klein leed in de studio...

Afgelopen weekeinde onder het avondeten hoorde wen we een grote klap.....

:( OMG..

Veel succes met verwerken / regelen..!

Geen foto's plaatsen svp, lijkt me akelig om te zien.. ;{

mn mini kaospad kon ik geen adapter voor vinden , dus maar naar de action
voor n doos penlite batterijen

ding deed t r ongeveer n uur op:okdan:

en na n week begonnen de batterijen al te lekken 8D

volgende keer tog maar duracell derin

Originele Korg adapter 405012500/KA193 heeft een adviesprijs van maar $16 Zal dan ook wel onder de €20 zijn hier. Dan ga je toch niet 4 Duracells per uur gebruiken?

duracell gaat tot 5x langer mee toch :D

hilltree>
Best ruk ongeluk van die bouten uit de muur :( heb in het verleden ook zoiets meegemaakt met een hangende kast vol zware spullen. Sindsdien zorg ik dat een (zwaarbeladen) kast op de grond staat en niet afhankelijk is van of de muur het wel of niet vast blijft houden. Dan maar minder grondruimte en iets meer moeite met stofzuigen ...

Succes met de afhandeling man! Ik neem aan dat je direct foto's hebt gemaakt voor de verzekering ? Welke synths zijn er gesneuveld ?

Verhaal van Hilltree doet me een beetje denken aan wat jaartjes geleden.
Toen stond mijn studiootje nog thuis op zolder.

Midden in de nacht werd ik wakker van een hels kabaal op zolder.
Ik dacht: Wat is daaar aan de hand?!!!
Dus ik ren naar zolder, zit er een merel op zolder die in paniek aan het vliegen is voor z'n leven omdat de kat er achteraan stuitert!
Ik schrok me rot.

Snel de kat naar beneden, deur dicht. Merel vangen met een groot doek en weer vrijgelaten.

Geleden schade: vogelschijt op een paar synths.... :)

mn mini kaospad kon ik geen adapter voor vinden , dus maar naar de action
voor n doos penlite batterijen

ding deed t r ongeveer n uur op:okdan:

en na n week begonnen de batterijen al te lekken 8D

volgende keer tog maar duracell derin

maak dit soort schad maars ..wijs ..byde korg , leverancier / importeur?
by witte kat krijgjeje ..schade niet vergoed
:doei:

UPDATE !!!!

Vandaag de "expert " geweest... [ zijn die ook buiten het synthforum te vinden ?]
Maar ik krijg dus alles terug van de verzekering.
Mooi dus, dat geeft alvast weer wat rust.

ja ha ja die problemen heb ik vaak niet hee?

ooit had ik drie pc staan om mee te jammen met samples : kom ik dan een stekkerdoos tekort? dan strip ik gewoon alle 6 stekkers en friemel ze aan elkaar en dan doe ik er een stekker aan en die past dan lekker wel : schade ? 6 euro stekkers ha ha heel erg maarnietheus

a: mn pcs die krijg ik altijd voor 0 euro : dus ja ik had er dus drie staan : b geld heb ik ook niet vaak dus....en ja het kopen an een stekkerdoos? ha ja dan moet je weer heel de stad door en dat kost je alweer 3 uur...... vaak ook ben je savonds aan het werk ook nog eens en dan is er geen winkel open ha ha etc etc

- dat je een audiokabel spant op kniehoogte, dwars door je studio, omdat je orgel nou eenmaal klote opgesteld staat en dat je dan wegloopt en die kabel vergeten was, zodat de stekker breekt, je mixer bijna van 't bureau kukelt maar je orgel gelukkig niks heeft omdat die gebouwd was toen ze de dingen nog bouwde voor 100 jaar gebruik.

- dat je gaat verhuizen en je rack ontmantelt en je dan afvraagt waar je nou die module had neergezet, waarna kort daarop onder je rechter hiel een zacht krakend geluid duidelijk maakt dat je achteruitlopend op de uitstekende memorycard met dat geweldige stringgeluidje bent gaan staan van de gezochte module. De module kwam met de schrik vrij, maar die stringpad heb ik nooit meer gehoord :(

- dat je dit bericht bijna wilde posten op het forum maar dat het kleine 2-jarige patchkabelprikkende monstertje (ook wel: zoon) ineens de uit-knop van je PC heeft gevonden.

UPDATE !!!!

Vandaag de "expert " geweest... [ zijn die ook buiten het synthforum te vinden ?]
Maar ik krijg dus alles terug van de verzekering.
Mooi dus, dat geeft alvast weer wat rust.

Wat was de motivatie van de verzekering om je uit te betalen? Heb je een extra verzekering ofzo? Ik bedoel maar, als ik een bord laat vallen bij de afwas ofzo betaalt de verzekering dat ook niet.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben superblij voor je dat je apocalyps vergoed wordt! :okdan:

Ik bedoel maar, als ik een bord laat vallen bij de afwas ofzo betaalt de verzekering dat ook niet.
Ik gok dat het onder je inboedelverzekering valt, waarbij het vaak mogelijk is apart muziekapparatuur te verzekeren.
Schade moet dan wel je eigen risico overstijgen (en dat is met een ontbijtbord van de Blokker niet gauw het geval ;) )

Oorzaak ..waarschijnlijk zijn de keilbouten uit de muur getrokken [ gasbeton]
Hele stukken muur zijn mee gekomen.
Ik denk dat deze blokken met de bouw [30 jaar oud] niet goed zijn toegemetseld , of met brokken zijn opgevuld.
En ik dacht dat alles wel erg goed vast zat met de bouten en het degelijke rack

Dat is zwaar KLOTE Hilltree, maar gasbetonblokken/gipsmuren of enkelsteensmuren zijn nooit te vertrouwen als je er zware dingen aan gaat hangen!
Mocht je advies van me willen (als ex-constructeur) om te voorkomen dat het weer zou kunnen gebeuren dan stuur maar een pmtje, met een paar simpele ingrepen kan ik je verzekeren dat dit NOOIT weer gebeurt.
Suc6 :okdan:

Back