rolandxp80
JFRY
Zijn daar de synth's niet voor?? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hanz schreef:... koop je es een dikke nieuwe synth, kom je thuis met oorontsteking...

Met jouw postcount zou je toch bijna gaan vermoeden dat de door jou in het forum geïnvesteerde tijd naar schatting dermate veel geweest moet zijn, dat als deze tijd in de muziek zelf gestoken zou zijn, de postcount wellicht de zevenduizend nog niet bereikt zou hebben ten gevolge van het dubbele effect van zowel het meer tijd hebben voor muziekmaken, alsmede het niet meer hoeven te spreken over het kleine lijden in de studio![]()
?
Nee, het is hier echt geen bende ofzo, ik ben redelijk ordelijk. Ik zal het bakje vast ergens anders in hebben gedaan, maar waar dan toch? 'k Heb alle mogelijke plekken die ik me kan bedenken al doorgespit. Ik zit nu echt te overwegen alternatieve schroefjes te kopen. Het lastige is dat het een paar verschillende maten en schroefdraden betreft.
, je weet maar nooit, maar nee, net gecheckt en zoals verwacht ook daar niet. Het zullen de kabouters wel weer zijn geweest.

Wel een beetje ondoordacht van Roland..Woah.. wees maar blij dat ie het nog goed doet ExelWel een beetje ondoordacht van Roland..
Mijn opstelling heeft na een kleine aanpassing genoeg hoogte. Dus... ik besloten dat ie kan blijven, plastic verpakking erom vandaan... diepe, lelijke scratch op de bovenzijde.
Ook zitten er krasjes aan de onderkant.. pfff... eerst maar es afwachten wat Bax erover te zeggen heeft.. maar voorlopig dus nog geen midiklavier op het daarvoor bestemde plekkie..

da's nou lief dacht ik, dat ik de eerst binnengekomen Novation SLMKII toebedeeld krijg