Waar draait tiesto aan op deze foto?

Division

of hoe schrijf je 't...
studio3.jpg

Het rooie bakje onder de waldorf, komt me bekend voor maar kan er niets op plakken?
Wat is dit? :)

En nee: Ik ga zijn studio niet proberen nabouwen :D
Edit: En nee, ik ga zijn muziek ook niet namaken
Preëmptieve edit: En nee, <vul antwoord op andere zulke vragen in > :D

Laatst gewijzigd:
Lijkt me een focusrite compressor.

Enne, laten we het aub gezellig houden? Pleeeeezeeee!

Natuurlijk :{

Nee hoor, ik kom er gewoon niet op en vind t wel leuk uitzien.
Zou er gewoon graag wat meer info over hebben, niet dat ik 't wil kopen ofzo ;)

Nou ik zie d'r maar 1tje hoor.

wtf zit die tiesto daar aan knoppies te draaien!? zodat t lijkt alsof hij muziek maakt? :D

ik had altijd gehoord dat andere mensen die muziek voor m maakte en hij t alleen draait en erop staat te stuiteren

maar goed.. voor t geld dat ie verdiend kan ie natuurlijk een leuke speeltuin aan apparatuur aanleggen ..
zie ik daar trouwens cubase op de monitor?

Ik dacht even aan een Analogue Solutions RedSquare2.. maar dat is hem niet.

zo te zien aan die foto komt die van het belgische net, gezien die 1 boven in de hoek dus met andere woorden het is een filmpje !!

een zuiderbuur die toevallig weet of belgie een uitzendinggemist.tv website heeft ? of het heeft opgenomen en online kan gooien ??

ben wel benieuwd of het in dat filmpje bij dat ene knopje draaien blijft of dat hij echt wat laat zien

oftopic , grappig als je snel over klaus z,n avangar heen kijkt lijkt er heel wat anders te staan

Origineel geplaatst door anoniempje
oftopic , grappig als je snel over klaus z,n avangar heen kijkt lijkt er heel wat anders te staan

Huhhh.. wat zie jij wat ik niet zie?

Dit plaatje komt uit een kort filmpje waarin hij z'n studio laat zien en vertelt dat ie geen noten kan lezen enzo 8o) Ben alleen de url kwijt...

Van Tiësto zijn muziek weet ik niet veel, maar zijn trui-tjes vind maar ik niks..
down.gif

Origineel geplaatst door Frank H
Dit plaatje komt uit een kort filmpje waarin hij z'n studio laat zien en vertelt dat ie geen noten kan lezen enzo 8o)

Dat lijkt me stug; trance maken en geen noten kunnen lezen. Ging dat niet over iemand anders?

By the way zie ik ook een FS1R in zijn rack hangen; niet de makkelijkste synth op zijn zachtst gezegd. Zou hij daar nou echt zelf FM sounds mee brouwen? Dat ding heeft wel een boel presets maar het is natuurlijk geen Virus; weinig trance achtige sounds en wat er in zit is niet echt hip of zo (gelukkig).

Origineel geplaatst door Hooihuis
Dat lijkt me stug; trance maken en geen noten kunnen lezen. Ging dat niet over iemand anders?

Met mijn geheugen is echt niks mis hoor, zodra iemand het filmpje heeft zul je 't wel zien. Hij zegt dat 'ie alles op gevoel doet. Waarom zou het ook niet kunnen trouwens?

Back