Waar draait tiesto aan op deze foto?

Die studio zat toen volgens mij achter zijn platenwinkel (magik) en bestaat volgens mij al een tijd niet meer. Die betreffende Waldorf XT heb ik iig een keer op marktplaats gezien.

Waar hij aan draait ?

Dat weet hij zelf niet eens!

:duivels:

Origineel geplaatst door Frank H
Met mijn geheugen is echt niks mis hoor, zodra iemand het filmpje heeft zul je 't wel zien. Hij zegt dat 'ie alles op gevoel doet. Waarom zou het ook niet kunnen trouwens?

Oeps......vergeten er een :D bij te zetten.....mijn opmerking was niet echt serieus bedoeld eigenlijk.

By the way, ik maak dan wel geen trance, maar ik kan ook geen noten lezen en doe ook alles maar op gevoel en gehoor. Zal toch zeker voor 90% van het forum opgaan denk ik.

Van de betreffende site gehaald:

STUDIO SETUP

Pc
Intel Pentium 4/3.2 Ghz w/1,024 MB Ram

Monitors
KRK 8000-series

Mengtafel
Sony DMX-R100 48-channel digital console w/digital switchable patch bay for analog signal processing

Software
Steinberg Cubase Sx 2.0

Synth
Access Virus B, Virus C synths
Alesis Andromedia A6
E-mu Vintage Pro, proteus 2000 synths
Moog Music Minimoog Voyager
Yamaha CS6X, CS6R, FS1R, synths
Roland Alpha Juno 2, JD-990, JP-8000, JP8080 (2), MKS-80, XV-3080 synths
Korg Triton

Drum computers
Linn Electronics LinnDrum
Roland TR-909

Samplers
Akai S6000 2x
Akai MPC3000XL

Reverb's
Lexicon 480 rackmont
TC Electronic M-One rackmont

Digital delay
Roland SDE-3000

Converter
Yamaha MSS1 SMPTE/MTC

Sound module
Waldorf MicroWaveXT

Mixer
Pioneer DJM-600

Turntabels
Pioneer CDJ-1000
Technics SL-1200MK2 2x

Hiertussen is geen Focusrite te vinden maar wel de Virus B. :geslaagd:

Het is in ieder geval een unit uit de Red serie van Focusrite.

Waarom zou die lijst overigens compleet zijn?

hij was aan het uitzoeken of dit nu zo'n knopje was maar je moet aan draaien of eentje waar je op moet duwen...

ofwel zocht ie natuurlijk gewoon de "aan"-knop

Typisch, als er een vraag gesteld wordt over gear en Tiesto (of een soortgelijke bekendere) komt erin voor, dan ontaard het altijd in 't dissen van de artiest ipv een gear-discussie.. :D

8o) :z

Origineel geplaatst door Zoidsity
Typisch, als er een vraag gesteld wordt over gear en Tiesto (of een soortgelijke bekendere) komt erin voor, dan ontaard het altijd in 't dissen van de artiest ipv een gear-discussie.. :D

8o) :z

Doet me denken aan een nummer van Björk...Human Behaviour...

Toen dacht die wrs bij zichzelf ''HEY hier komt geluid uit''?:D

volgens mij viel ie voorover, en moest zich vasthouden...

Ik heb die DVD (Another Day at the Office) en heb die scene uitvergroot. Plaatje komt trouwens niet van die DVD, maar er is een bijna identiek shot.

Het zijn 2 dingen, de bovenste is een Focusrite Red 2, en de onderste is een Red 3.

Red%20Range_front_TEC_awards.jpg

Back