Al veel te lang durend probleem!!

Configuratiescherm/Systeem/Hardware/Apparaten beheer

Nu in je apparatenbeheer op het plusje voor je "Universal serial bus controllers" klikken zodat je alle
usb apparaten te zien krijgt.
Dan dubbelklik je op het eerste apparaat met je linker muisknop zodat er een eigenschap venster te voorschijn komt.
in dit scherm selecteer je het tab blad energie ( let op zit niet op elk usb device ) en daar haal je het vinkje weg
in het vakje "de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" en dan druk je op "ok".

Dit moet je bij alle usb apparaten doen die een tab blad energie hebben.

Gr Michiel

O dat is balen! stonden allemaal al aangekruist.. heb je misschien nog n andere mogelijke oplossing/??
morge koninginnen8 trouwens he! :biertje: proost alvast

haha nee ik had het verkeerd op geschreven en had het stiekem al weer veranderd.
Het vinkje moet weg zijn sorry8o)

Ik heb zojuist een nieuw kabeltje gekocht van me keycontroller naar me pc maar er is nog steeds niets veranderd zit nog steeds met hetzelfde probleem als voorheen.. Wie heeft er nog een eventuele oplossing...? groetjes

heb je t nu nog niet gefixed?

als ik jou was had ik m terug gebracht naar de winkel of verkocht .... en/of een andere controller geprobeerd

sommige pc's met 6 usb-aansluitingen sturen niet evenveel power naar alle 6 de usb-aanluitingen maar enkel naar de bovenste twee vanachter bijvoorbeeld, de rest lijkt wat minder aan te kunnen..
en dan moet je in sommige gevallen per aansluiting de driver installeren (ook de multiclient driver)

effe snel .. heb je geluidskaart al in alle pci slots gehad ? meestal is de verste van je videokaart het beste slot ...

Hey jongens,
eindelijk is het probleem opgelost, ik ben maar s terug gegaan naar de winkel met me controller en heb m omgeruild, deze doet t perfect.. Vreemd dat ze kapotte keyboards verkopen maarja..
Nu zit ik nog met 1 klein probleempje als ik met me controller tonen inspeel met fruity loops, bijvoorbeeld eerst de hat en daarna de kick dan overlappen deze elkaar... Dus de waar de kick staat verdwijnt de hat.. weer zo vaag:)...
groeten

Om Dirty Harry maar te quoten.
"Alles kan kapot, ook jouw knieschijf." :D

of was het nou The Equalizer?

Origineel geplaatst door Sensi
Hey jongens,
eindelijk is het probleem opgelost, ik ben maar s terug gegaan naar de winkel met me controller en heb m omgeruild, deze doet t perfect.. Vreemd dat ze kapotte keyboards verkopen maarja..
Nu zit ik nog met 1 klein probleempje als ik met me controller tonen inspeel met fruity loops, bijvoorbeeld eerst de hat en daarna de kick dan overlappen deze elkaar... Dus de waar de kick staat verdwijnt de hat.. weer zo vaag:)...
groeten

anderen werken anders hard om dit tegen te komen :biertje:

Back