Aphex twin de droogkloot

:dubbel: whahahaha, geweldig!!

Jezus,wat een arrogante poser zeg!
Beetje naabjes verslaan via een remix competitie.
Ja, dan ben je echt een grote vent.
Die gast heeft een hele studio tot z'n beschikking en de gemiddelde FM lezer heeft nog geen tiende wat hij heeft. Geen wonder dat hij zo'n vette sound krijgt. :W
(notice the sarcasm please)

Vette sound??
Ik snap sowieso niet wat zo bijzonder is aan die overhypete geluidsfrutsels van Aphex Twin..
Het enige wat interessant is zijn de clips bij zn muziek...

Origineel geplaatst door Bass
Vette sound??
Ik snap sowieso niet wat zo bijzonder is aan die overhypete geluidsfrutsels van Aphex Twin..

nee window licker is echt niet briljant.. :confused:

Origineel geplaatst door pfoffer
nee window licker is echt niet briljant.. :confused:

Leg mij maar uit waarom dat zo briljant is dan...

Origineel geplaatst door Bass
Leg mij maar uit waarom dat zo briljant is dan...

ik vindt dat Richard electronische muziek op een heel apparte manier durft te benaderen. Hij zal zeker de geschiedenis in gaan als een van de meest extroverte electro muzikanten. (de jimi hendrix van de electronische muziek? mhoaw laat ik niet te ver gaan ;)'

Ik denk dat zijn productie skill's echt mind-blowing zijn.. En dat is wat ik goed aan hem vindt.. hoe hij met een sampeltje zo lang kan bezig zijn en modeleren tot de meest wazige loopjes en geluidjes(heb ns workshop/live-act gezien).

ik vind het gewoon super om van tijd tot tijd wat ezperimenteels te luisteren (en don't get me wrong.. de hele avond trek ik het ook niet).
Heb ook een dj set gezien van hem. en hij durft gewoon! het was serieus een mix (ook technisch geweldig gemixt) van; hiphop, old school hardcore, techno, drum & bass, ambient, IDM, gabber (!! echt waar) en weet ik niet wat.

-Hij maakt ook muziek voor cult films
-staat vaker op rock festivals
-maakt op zich wel coole clipjes
-etc...

maar ja ieder zijn eigen ding...

Vette sound??

Zet maar eens Selected Ambient Works 2 of 1985-92 op...
of Polygon Window...dat noem ik geen overhypete geluidsfutsels.

maar uhmmm...het meeste daarna is zwaar inferieur...zelfs vaak gewoon echt kut :D (die analords zijn wel weer ok zeker nummer 9 maar niet wereldschokkend)...maar toch iemand die dat gemaakt heeft mag alles doen daarna.

Origineel geplaatst door smackos
Zet maar eens Selected Ambient Works 2 of 1985-92 op...
of Polygon Window...dat noem ik geen overhypete geluidsfutsels.

maar uhmmm...het meeste daarna is zwaar inferieur...zelfs vaak gewoon echt kut :D (die analords zijn wel weer ok zeker nummer 9 maar niet wereldschokkend)...maar toch iemand die dat gemaakt heeft mag alles doen daarna.

als je niet meer van de gefreakte drukqs enz houdt, misschien toch de moeite waard om eens te luisteren, er staan nl ook heel mooie acoustische stukken op uitgevoerd op een geprepareerde piano.

Back