" De Toekomst? "

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cisco

advancedtechnoresearch
Hoe zie jij de toekomst met de muziek die je maakt? Voor jezelf bezig zijn? Muziek uitgeven? Hits scoren? Wat is je ideaal?
En hoe zie je het genre van jouw soort van muziek verder ontwikkelen in de toekomst?

Lijkt me een interessante thread!:geslaagd:

Origineel geplaatst door oxoid
Ik zal al blij zijn als ik eindelijk wat afmaak :erm:

I know what you mean!;)

lekker doorkachelen zo :D, maar ook ff erbij wat releasen als t kan ja

Optredens..veel optredens.
Ik zou echt wel een keer op het Stonehenge festival willen spelen of in de assembly rooms in glastonbury.
Festivals lijken me te gek!!:)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door nick nova
Ik zou graag ooit optreden met achter me een uitgekiende videoshow die interfereert met de muziek.

+ naakte wijven!8P 8P 8P

Origineel geplaatst door Mangina

+ naakte wijven!8P 8P 8P

Jaaa!!!! ....en groupies!!8P :okdan: :eureka: :dj:

Live optreden! Op een Naturisten camping! Stel je dat is voor! Whahaha!

Onder veel namen veel verschillende soorten muziek uitgeven bij verschillende labels, wat genoeg geld oplevert om goed van te kunnen leven zonder dat ik daarvoor echt in de spotlights hoef te staan.

Meer tijd om muziek te maken. :)

Origineel geplaatst door Jena_mu6
sorry jongens.....maar er is geen toekomst.....er is alleen NU

vergeet het verleden, de toekomst is nu...

lekker door hobby'en en misschien ...wie weet... maak ik ooit wel eens een nummer af? :D

Zeker geen hitje scoren, geen zin in die drukte :)

In het voorprogramma van Frans Bauer !!! :D

Nee effe serieus... Ik hoop in de toekomst het optimale uit mn spullen te kunnen halen, om zo tot mijn volle tevredenheid muziek te maken, hetzij als (semi)-pro of als hobby(ist).

En als andere mensen die muziek ook nog kunnen waarderen is dat zeker mooi meegenomen :P...

errrrm,

Als Genesis nog eens on tour is en Tony wil niet mee doen, dan wil ik hem wel vervangen ;)
FF serieus,

Gewoon lekker bezig zijn met muziek en kijken waar het schip strand. Mochten we beroemd worden, dan hebben jullie een bekende nederlander onder jullie hehe.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back