Welke fx-gear mag volgens jou niet ontbreken in de setup

Origineel geplaatst door waxx
een purple mc 77 is ook geestig (zeer goede urei 1176 kloon, stukken beter dan de UA 1176) en kost ook niet zo heel veel

MC77fron2t.jpg

heb jij die zelf ? en heb jij hem dan van een kit gebouwd of zo gekocht ? die kits zijn namelijk 6 keer goedkoper... idee...

kheb binnenkort een:

Ibanez UE405
en een
Korg OV1 pedaaltje erbij...

ben errrrug benieuwd naar allebei!

nu nog een UE400 ergens scoren en de pearl vintage pedaaltjes

sherman filterbank

distortie pedaal (wel deze zonder al te veel ruis, ts-808/ts-303)

verder een goeie reverb enzo...

wsl volgende week ook nog een Arion Stereo Flanger erbij...

errugg benieuwd naar...

kent iemand dit pedaaltje?

Line6 is erg lakkah en phun om mee te werken...

Die Mod Pro moet je naast de Echo Pro ook eens checken ( of de DL4 / MM4 dat zijn de stompbox varianten hebben alleen geen midi). Tevens is de Verbzilla, zeker voor het geld, heel gaaf en retro aandoend, Eno Style.

ik vond di aria dual spring reverb met eq/filter ook weinig ,...!
helaas net weg sc6 reddread !
kijk die onbekende dingen die ook nogs niks byna dan kosten en toch een welkome verademing zijn in stuud
erg ok altyd

ik zit er ook al een tyd je

onmisbaar is zeker mn tc d2, al neem ik toch met regelmaat ook nog een 201 mee naar shows. verder wil ik niet zonder mn dbx 160 en heb ik onlangs mn lexicon jamman herontdekt :)

als alles goed gaat kanik nog deze week een h3000 toevoegen aan dit lijstje :halleluja

heb mn hele leven de quadra verb gekoesterd ,..maar omdat de studio quad v2 van digitech ,..blijkbaar goedkoper werdt ,..heb ik die maars aansgeschaft ,..diep programeerbaar [denk een beetje als dp2/4]
allen niet soo warm [tc ook niet !]
leuke bak voor weinig

Volgens mij was de vraag wat echt in een setup thuishoort....

1. Een Eventide 3000/8000 of eclipse
2. EMT-250 digitale galm
3. EMT-140 plate galm
4. Een goed eLexicon (200/224/300 of 480)
5. iets anders voor eigen kleurtjes

Ik ben bezig met verzamelen.....

Het belangrijkste voor de studio is niet deze apparatuur, maar de ruimte en de kwaliteit van de techneuten!

Back