13 mei Underworld webcast VPRO

hoera! 13 mei is er weer een gezellige Underworld webcast, die deze keer ook exclusief door de VPRO zal worden uitgezonden.
Check underworldlive.com voor meer info en een maf filmpje van Karl & Rick

:dj:

lemonmay13.jpg

Laatst gewijzigd:
:) Nice!! Eens kijken of ik 't een keer NIET vergeet..

Inderdaad eens kijken of ik het ook kan onthouden, zekers de moeite waard !! :okdan:

Dat ga ik zeker ff kijken. Erg melig filmpje overigens :D
Maar hoe laat is die uitzending nu eigenlijk? Ik snap die tijden niet helemaal :confused:

Altijd fun die radiouitzendingen van hun! ben weer benieuwd :)

Origineel geplaatst door D-man
Dat ga ik zeker ff kijken. Erg melig filmpje overigens :D
Maar hoe laat is die uitzending nu eigenlijk? Ik snap die tijden niet helemaal :confused:

10 pm BST (British Summer Time), dus dat zal dan voor ons 23.00 uur zijn. Beetje rare tijd wel, zo moet je er speciaal voor thuisblijven op zaterdagavond...meestal doen ze het eerder, maar goed.

gelukkig wel ja :)

Ze hebben het afgelopen jaar twee web-albums uitgebracht als downloads via hun website, en eind vorig jaar nog een europese tour gedaan inclusief twee 3 uur durende liveshows in de 013 en een optreden op I Love Techno. Ook hebben ze nog 2 shows in japan gespeeld waarvan er 1 is opgenomen en als 3cd set op het festival gekocht kon worden (ik heb er ook één! :)) Daarnaast hebben ze aan de soundtrack gewerkt voor de film Breaking and Entering die als het goed is binnenkort uitkomt. Nieuw album is in de maak, maar komt pas begin volgend jaar. In de tussentijd zullen er nog meer webreleases volgen (als het goed is komt er zeer binnenkort weer een nieuwe). En zo af en toe doen ze dus dit soort radio uitzendingen (ik geloof dat dit alweer de 5e is....)

Wat Emerson zoal doet tegenwoordig weet ik eigenlijk niet. Zal wel druk bezig zijn met z'n Underwater label. Underworld wordt inmiddels wel live bijgestaan door Darren Price (dus ze staan weer met z'n drieën op het podium).

de VPRO heeft ook een berichtje geplaatst...

He gaaf! Heb zaterdag nachtdienst...ga morgen op m'n werk maar weer ff vragen of ze de nieuwe antenne versterker willen plaatsen want die was laatst kapot...met als gevolg geen 3Fm ontvangst meer =(

Was weer een genot!:halleluja

En loepzuiver opgenomen op minidisc!

F*ck..

Zoals ik al zei, heb ik hem dus jammer genoeg nog gemist ..

&^#@_(_*%$^&)!#^* doodshoofd *(^*&^!@)_$&*&^^%#@(&*@

Was idd zeer gaaf, vooral de intro van pearl's girl vond ik goed, maar volgensmij komt ie ook in het underworld archief te staan heb ik goed begrepen? iig, komt ie wel zeker online te staan. De mensen die via 3FM geluisterd hebben, hebben nog 1 uurtje gemist, daarna gingen ze nog ff door :P }:|

op underworldlive.com kun je ook de volle 3 uur nogmaals beluisteren... :)

:D Was 't weer es hopeloos vergeten..

Gelukkig is er zoiets als i~net waar 't gewoon te downen is :okdan:

Underworld laat fans in de kou staan

zaterdag 27 maart 1999 11:27

Underworld, concert-organisator Mojo en zalencomplex 013 hebben zich de woede op de hals gehaald van veel fans die buiten hun schuld om maar een deel van het concert van het Engelse dance-gezelschap hebben kunnen zien. De band, zo viel onder meer op de posters van het concert te lezen, zou op 20 maart 1999 om 22.00 uur een optreden in 013 in Tilburg geven. Onaangekondigd betrad de groep echter al om 21.15 uur het podium.

:D 'k Blijf 't gaaf vinden!! Had je maar (net als ons) lekker vroeg er moeten zijn!!!!

en bedankt idd, no_disc :biertje:

Laatst gewijzigd:
Back