investeren in analoog

ik zou die tong maar van die mics afhalen .. mics kunnen niet zo goed tegen te veel speeksel .. :P

En ik vind analoog en investeren een prima iets .. zodra je daar een negatieve connotatie bij hebt zal je wel weinig analoog hebben wat ook als waardevol beschouwd kan worden .. zelfde als een topic wrm tr 909 zo duur zijn of wrm uberhaubt een tb 303 ..

maar elk analoogje heeft natuurlijk altijd wel die sweetspot wat hem onderscheid van de rest ..

en de gray meanie is oook echt echte must-have idd.. als ik zelf wat ruimer zit ga ik er toch echt eentje zoeken.. heb ik ook best wat voor over.. vind t een supersynth om mee te werken..

Maar goed, je doet dit toch ook alleen maar omdat je t zelf vet vind.. als je echt wat wil verdienen zijn er veel betrouwbaardere opties lijkt me zo..

Origineel geplaatst door GREENSKiN
Wat moet je hebben voor die Voyager? ;)

Geen bedrag om bij te knipogen in ieder geval. ;)

Enkele maanden terug ook een mooie 2600 met sync-mod afgewezen omdat ik 'm te duur vond (2200 Euro, wellicht dezelfde Leo ?). Het blijft maar een monofoontje he, nou vooruit dan, duofoon.

Origineel geplaatst door wouw
Enkele maanden terug ook een mooie 2600 met sync-mod afgewezen omdat ik 'm te duur vond (2200 Euro, wellicht dezelfde Leo ?). Het blijft maar een monofoontje he, nou vooruit dan, duofoon.

ik kon m kopen van een jongen in duitsland, bij keulen in de buurt, van wie ik een sonic6 had overgenomen.
tip: spreek nooit af 'ergens op het vliegveld in keulen'.
misschien was het dezelfde. het was ook nog de vraagprijs, maar goed, hij was niet makkelijk. ik moet er wel eerlijk bijzeggen, dat hoewel de arp (net als zijn andere spullen) perfect in orde was, ik niks weet van verschillende revisies, filters, mods, etc. misschien zitten daar nog (prijs) verschillen in.

Origineel geplaatst door Leo
ik kon het echt, eind vorig jaar.
maar eh... ik zit je toch niet per ongeluk dwars hopelijk, dat was sowieso niet mijn bedoeling. maw ben jij ook nog bert?
:confused: ;)

nee hoor...ik denk dat 2200 vet mazzel is en als je de kans hebt moet je dat zeker doen...Een pure sinus van een 2600 door de springreverb is helemaal geweldig...

Nee Leo..die Bert is een ander..heb die 2600 gezien en dat is een hele mooie...maar niet zo mooi als....

Back