tuin studio foto's

marcel B

ElectroArt
Na het zien van al jullie prachtige studio ben ik wel benieuwt of jullie ook buiten muziek maken.

Post hier je tuin studio foto's.

...voordat ik alles vanuit hilversum naar mijn tuin in roosendaal heb gesleept, regent het waarschijnlijk.....

...dus op mijn foto's kun je lang wachten ;)

Heb helaas geen tuin, maar wil m'n gitaar of djembe nog weleens meenemen naar strand of vesting-wallen!;)

Wil nog een keer zo'n batterij maken voor me electribes.

Bestaat er trouwens zoiets als een universele adapter met zonnecellen?

Lijkt mij ideaal.

ja dat zou wel mooi zijn zo'n adapter voor op het strand ofzo

Strand lijkt me handig (zand en potmeters, volgens mij geen :luv: )

Maar ergens in een park/heide etc... :mega:

ja das waar

Zat net ff te googlen en vond wel van die zonnencellen voor een pocket pc dusja moet voor een kleine synth, sampler ook wel kunnen denk.

En een fiets met dynamo als het bewolkt is

Origineel geplaatst door marcel B

En een fiets met dynamo als het bewolkt is

:dubbel:

Ik zie het al helemaal voor me!

Maar een tuinstudiootje zou idd wel lekker zijn!

Alleen de buren vinden het niet goed:

Attachments

• gaffophone.gif
    gaffophone.gif
    10,7 KB · Bekeken: 111
ik heb vorig jaar anders gewoon met de hele boel buiten gezeten hoor. Alleen jammer dat die vliegen overal komen en dat je apperatuur er veel warmer van worden. Dus twas maar een dag. Maar wel ideaal. En muziek maken en bruin worden (heb nooit echt het geduld hele dagen in de zon te liggen)

Ik heb geen tuin, wel een balkon maar als ik daar muziek ga maken vrees ik dat ik wat klagende buren krijg8o)

En daarnaast moet er nogal wat versleept worden hehehe:D

Bizar onderwerp,;) maar goed, is de camping ook goed?:D Stroom komt van een 2 kW agragaatje, zo'n klein 4 takt dingetje, is aardig stil.

Attachments

• rimg0059-.jpg
    rimg0059-.jpg
    43,1 KB · Bekeken: 98
kijk is aan ziet er toch leuk uit zo'n tuin/camping studiotje

rm1x / k-station / electribes
lijken me ideaal in de zomer
koptelefoon op
verlengsnoer trekken
klaar

bij ons in de "achtertuin"...foto is alweer een tijd geleden gemaakt, veel te nat weer weer, de laatste tijd...

Attachments

• md_buiten.jpg
    md_buiten.jpg
    133,8 KB · Bekeken: 101
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
bij ons in de "achtertuin"...foto is alweer een tijd geleden gemaakt, veel te nat weer weer, de laatste tijd...
Zeg jongeman, ga jij eens even heel snel op je EIGEN plaats zitten! Nu staat het er toch zo duidelijk aangegeven, en toch hou je je niet aan de regels....
De brutaliteit van tegenwoordig...

8o) :D

Back