Ik heb gisteren mijn Amiga CDTV aan mijn synths gekoppeld omdat ik die zou willen gebruiken als sequencer. Nu zit ik met de vraag welke soft ik het beste draai? Tussen de berg floppies die ik bij mijn Amigas heb gekregen zat (naast protracker en andere zooi) MED v2.13. Maar dat werkte niet echt vlot. Op de MIDI-in neemt maar om de paar seconden een noot aan, wat niet echt lekker werkt dus
Als ik een bestaande track afspeel over de MIDI, dan speelt die een tijdje lekker door, maar dan houdt de MIDI er af en toe mee op.
Dat moet dus beter kunnen vind ik, dus heb ik wat vraagjes:
- Zit ik gewoon met een brakke versie en moet ik de laatste versie zoeken van Octamed?
- Gebruik ik beter Bars & Pipes? Wat zijn de grote verschillen? (jaja, Octamed is ook een tracker, dus enkel verschillen op MIDI-gebied natuurlijk
).
- Wat zijn eigenlijk de systeem-eisen voor die software? Trekt mijn simpel CDTV'tje dit wel? Uiteindelijk is het maar een simpele A500 met CDrom en MIDI in een stijlvol zwart kastje.
Als ik een bestaande track afspeel over de MIDI, dan speelt die een tijdje lekker door, maar dan houdt de MIDI er af en toe mee op.Dat moet dus beter kunnen vind ik, dus heb ik wat vraagjes:
- Zit ik gewoon met een brakke versie en moet ik de laatste versie zoeken van Octamed?
- Gebruik ik beter Bars & Pipes? Wat zijn de grote verschillen? (jaja, Octamed is ook een tracker, dus enkel verschillen op MIDI-gebied natuurlijk
).- Wat zijn eigenlijk de systeem-eisen voor die software? Trekt mijn simpel CDTV'tje dit wel? Uiteindelijk is het maar een simpele A500 met CDrom en MIDI in een stijlvol zwart kastje.