Is dit nu een duidelijk geval van dat de presentatie belangrijker is dan de inhoud?
Wout
Wout
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Is dit nu een duidelijk geval van dat de presentatie belangrijker is dan de inhoud?
Ik weet dat het niet simpel is maar geef mij maar een zangstem voor de vocals 
Mooie show ook.Origineel geplaatst door Steven V
Ik vond hun instrumentale deel van hun lied wel oké, maar nu ook weer niet om te zeggen "waauw"... Er zat ook geen solo in voor zover ik gehoord en gezien heb...
Dat gegrom van die kerel vond ik niets overigens, misschien zouden ze hun act beter instrumentaal houdenIk weet dat het niet simpel is maar geef mij maar een zangstem voor de vocals
Opvallen deden die kerels in ieder geval welMooie show ook.
) werden er nog goeie nummers gespeeld op het songfestival, nu is het dikke bagger.
Origineel geplaatst door krachtwerk
het is politiek, en heeft niks met muziek te maken..
vroeger (ja ik zei vroeger) werden er nog goeie nummers gespeeld op het songfestival, nu is het dikke bagger.
....gewoon negeren![]()
? FF wel de knapste koppies opzoeken natuurlijk en die vooraan zetten met een keytar
Origineel geplaatst door BananaWorld
Maar het probleem zit hem ook een beetje in het stemmen. Emigratie, buurlanden en vooroordelen spelen een grote rol. Zo lijkt het ook dat een land als de UK haast onmogelijk kan winnen en een van de landen van wat eerst yoegoslavie heette altijd wel hoog scoort.
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
ach, wie kijkt er nou voor de muziek naar het songfestival?![]()