EuroVisieSongFestival 2006 :D

Het is nu echt wel het EuroSHOWfestival geworden.
Vond ze anders wel grappig, die kerels. Heb me een breuk gelachen met die vlammende gitaren :D

Heeft geen ene moer met synths te maken.

:)

Attachments

• gg.jpg
    gg.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 127
Bwahahahaaaa!!! We rock! (letterlijk dan) Of in ieder geval: in Finland is men er wel érg blij mee. En zo slecht vind ik het allemaal niet. Een hele trits totaal inhoudsloze popdeuntjes en ballads met een mogelijk nog vervelendere presentatie. Dan vind ik Lordi wel een vooruitgang. En sowieso openen ze de weg voor meer variatie volgend jaar (nu zullen misschien meer landen een niet-standaardtrack laten meedoen). Okee, lichtelijk over the top is het wel (flink understatement dit!), maar ach. Sowieso zijn nu ook degenen die over vriendjespolitiek zeuren van repliek gediend, want Lordi scoorde bijna overal hoog. En ze weten zelf ook dat hun show totaal nergens op slaat! :dubbel:

Leuk detail: Lordi heeft in de Finse voorronde nét gewonnen van de archetypische mierzoete Eurovisie-ballad! :D

En nu kijken of ik de huldiging kan meepikken! :P

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Is dit nu een duidelijk geval van dat de presentatie belangrijker is dan de inhoud?

Tsja, uhm, klinkt heel leuk, maar: welke inhoud bespeur jij dan bij de andere acts? :confused:

Ik vond hun instrumentale deel van hun lied wel oké, maar nu ook weer niet om te zeggen "waauw"... Er zat ook geen solo in voor zover ik gehoord en gezien heb...

Dat gegrom van die kerel vond ik niets overigens, misschien zouden ze hun act beter instrumentaal houden :D Ik weet dat het niet simpel is maar geef mij maar een zangstem voor de vocals :)

Opvallen deden die kerels in ieder geval wel :biertje: Mooie show ook.

Origineel geplaatst door Steven V
Ik vond hun instrumentale deel van hun lied wel oké, maar nu ook weer niet om te zeggen "waauw"... Er zat ook geen solo in voor zover ik gehoord en gezien heb...

Dat gegrom van die kerel vond ik niets overigens, misschien zouden ze hun act beter instrumentaal houden :D Ik weet dat het niet simpel is maar geef mij maar een zangstem voor de vocals :)

Opvallen deden die kerels in ieder geval wel :biertje: Mooie show ook.

Het blijft gewoon 80's hardrock met synthstrings erachter... De Eurovisie-mix is verschrikkelijk trouwens; op cd klinkt het nummer echt beter (stem er niet zo mijlenver bovenuit en qua geluid beter in balans met de rest).

(niet dat ik van dat gebrul houd - maar ja, het is nu even hyvää Suomi olé natuurlijk!)

Heb net zoals voorgaande jaren het gemeden als de pest......Na 5 seconden gezien te hebben gelijk een waarneembare daling van het IQ (en er zijn er al zoveel grijze cellen afgestorven over de afgelopen jaren). Tenenkrommende muziek (althans voorgaande jaren, dit jaar weet ik het niet).

Smaken verschillen maar het lijkt mij dat de presentatie bij dit soort shows idd voor gaat op de inhoud......

Jammer dat Treble er niet bijzat. Was iig geen 08/15

het is politiek, en heeft niks met muziek te maken..
vroeger (ja ik zei vroeger:stupid) werden er nog goeie nummers gespeeld op het songfestival, nu is het dikke bagger.
....gewoon negeren :doei:

Origineel geplaatst door krachtwerk
het is politiek, en heeft niks met muziek te maken..
vroeger (ja ik zei vroeger:stupid) werden er nog goeie nummers gespeeld op het songfestival, nu is het dikke bagger.
....gewoon negeren :doei:

Vroeger! rocks!

Misschien volgend jaar een contest op het forum voor deelname aan het eurosongfestival 8~ ? FF wel de knapste koppies opzoeken natuurlijk en die vooraan zetten met een keytar

Eigenlijk waren ze wel de terechte winnaars. Ze onderscheidde zich duidelijk van de rest en waren ook nog eens origineel. Het nummer vond ik ook niet eens zo heel erg slecht. Het deed me ergens aan de muziek van Bon Jovi denken, alleen dan net iets anders.

Maar het probleem zit hem ook een beetje in het stemmen. Emigratie, buurlanden en vooroordelen spelen een grote rol. Zo lijkt het ook dat een land als de UK haast onmogelijk kan winnen en een van de landen van wat eerst yoegoslavie heette altijd wel hoog scoort.

ach, wie kijkt er nou voor de muziek naar het songfestival? :D

Origineel geplaatst door BananaWorld
Maar het probleem zit hem ook een beetje in het stemmen. Emigratie, buurlanden en vooroordelen spelen een grote rol. Zo lijkt het ook dat een land als de UK haast onmogelijk kan winnen en een van de landen van wat eerst yoegoslavie heette altijd wel hoog scoort.

precies politiek

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
ach, wie kijkt er nou voor de muziek naar het songfestival? :D

je bedoeld : wie kijkt er nou naar het songfestival ?

mijn vriendin... =(

ze is nogal metalfan en wilde die finse band zien. maarja, die komt dan pas OP HET EIND!:(
ik heb me maar gauw teruggetrokken in mijn eigen sonfestival-liedje-productie-hok :engel:

Misschien een idee voor een contest? :D

Ook niet met muziek trouwens.

Wel met kansloze discussies wat maar een handjevol hangsynthfreaks interesseert.
Normaal houd ik me wel in maar deze ff niet omdat het gehalte pseudo sociologische prietpraat in verhouding toch wel wat hoog ligt de laatste tijd. Mede met dank aan Wout.

Back