Resonance
Turn up the reso!
Aangezien ik naast het bouwen van tracks het ook erg leuk vindt om pogingen te doen andermans muziek te masteren
En ik ook zeker weet dat er andere mensen zijn op t forum die dit leuk vinden.
Leek het mij een leuk idee een thread te starten met de bedoeling:
* Heb je een stukje (liefst een hele track) muziek
* Vindt je t niet erg als mensen dit materiaal gebruiken om mee te oefenen
* Post hier je audio mixdown hoge kwaliteit mp3 (liefst wave file)
* geen compressie / limiting of effecten op de main bus
* geen per ongeluk overstuurde mix aangezien we hier weinig mee kunnen
Wij blij met een stukje oefen materiaal en misschien houd jij er een stukje muziek aan over dat je beter vindt klinken wat vooral vaak t geval is met muziek die enkel met software is gemaakt.. Je heb iig niks te verliezen
het lijkt me ook vooral leuk en interessant om eens te luisteren naar verschillende eind resulaten van de mensen die een gepost trackie of (lange) snippet hebben gemasterd....
Dit is dus vooral een oefen thread met de bedoeling ervan te leren! reacties en feedback op elkaars master versie of feedback van mensen die luisteren naar de gemasterde versies is dus heel belangrijk!

En ik ook zeker weet dat er andere mensen zijn op t forum die dit leuk vinden.
Leek het mij een leuk idee een thread te starten met de bedoeling:
* Heb je een stukje (liefst een hele track) muziek
* Vindt je t niet erg als mensen dit materiaal gebruiken om mee te oefenen
* Post hier je audio mixdown hoge kwaliteit mp3 (liefst wave file)
* geen compressie / limiting of effecten op de main bus
* geen per ongeluk overstuurde mix aangezien we hier weinig mee kunnen
Wij blij met een stukje oefen materiaal en misschien houd jij er een stukje muziek aan over dat je beter vindt klinken wat vooral vaak t geval is met muziek die enkel met software is gemaakt.. Je heb iig niks te verliezen

het lijkt me ook vooral leuk en interessant om eens te luisteren naar verschillende eind resulaten van de mensen die een gepost trackie of (lange) snippet hebben gemasterd....
Dit is dus vooral een oefen thread met de bedoeling ervan te leren! reacties en feedback op elkaars master versie of feedback van mensen die luisteren naar de gemasterde versies is dus heel belangrijk!

)