hip hop beat met glas

Ik blow helemaal niet meer, ik deed het wel vaak.
Ik ben ermee gestopt omdat ik merkte dat ik onder invloed helemaal niet goed kon draaien,
dus ben ik ermee gestopt.

Wat mij eigenlijk wel interesseert, is hoe andere er over denken,
druks met muziek.

Ik denk dat ik een topic aan maak hierover (als die er nog niet is)

Gr jakaan

Origineel geplaatst door jakaan
Ik blow helemaal niet meer, ik deed het wel vaak.
Ik ben ermee gestopt omdat ik merkte dat ik onder invloed helemaal niet goed kon draaien,
dus ben ik ermee gestopt.

goedzo ..

Ik heb een topic over druks en muziek gemakt bij :Algemene Discussie [overig]

Origineel geplaatst door Catalunya
In Amsterdam is Ali-B nu al "No school"

Wat neemt de criminaliteit daar toe. Afgelopen week 2 kansarme jongeren op een scooter die eventjes in een drukke straat een raam inrammen en binnen 2 tellen een navigatie systeem jatten uit een net geparkeerde NUON auto. Sorry moest het even kwijt. Mijn moeder is er net komen wonen en miste ook al 2 ramen.
Signalement.
leeftijd 16 tot 18jr
getint
blauwe scooter
zwarte sweater met capuchon

ooohhhh=( ik hou maar:bekdicht:

Pfffffff Dat heb je cker wel vet gedaan man.
Het is jammer dat ik windows laats opnieuw heb geinstaleerd, ik had nog wel heel watl samples die ik zelf heb opgenomen.

Mischien kunnen we wel een topic maken waarin we samples posten,
en er samen nummers me gaan maken en dan kijken wat beste klinkt.

gr jakaan

Ik wil trouwens ook nog wel even weten hoe jij deze remix hebt gemaakt ?

Nou ten eerste de beat is gelayerd. Drie basdrums en drie snare's als ik me niet vergis. Gesampeld van funk platen( maar dat kan van alles zijn). Niet te veel eq erop. en limiter over het geheel. 1/2 uur werk.

En de bas is live gespeelt op een oude vage synth Wersi(http://www.laboutiquefantastique.com/wersi.JPG)
, 2x over elkaar heen gespeelt. dus good luck.

Over die samples gesproken ben, kan je altijd proberen.
Maar ik heb niet zoveel tijd voor muziekwedstrijdjes.

Leuke beat, ietwat flauw loopje.. nu nog een nummer er van maken :) Probeer je eigen stijl een beetje te vinden.. da's veel interessanter dan met de laatste trend meelopen (vind ik).

Origineel geplaatst door rendering_rebel
Ik blow ook de hele dag, dat is geen excuus om niets te doen hoor!

ik doe dat ook inderdaad, maar ik heb wel momenten dat ik muziek ga maken en na een uur nog niks anders heb gedaan als hijsen aan die blow en wat stom pingelen en snippetjes maken dat was vooral de laatste tijd erg.
maar ik dwing me nu om gewoon muziek te gaan maken en ik blow er gewoon de hele dag bij, dus het moet geen probleem zijn. als je er maar niet de sleur in krijgt

Krijg een ziekte man !!!!!:(

Grapje :D

Laatst gewijzigd:
Nou Nou :D
Gave oldskool namen noem je op.
Alleen hoor er niet veel terug van in je beat, das wel jammer.
Maar wel gaaf dat iemand van 16 de oldskool digged.
Velen van jou generatie zullen dat papmuziek vinden.
Dus positief!:D

Vroeger rockssssssss!

Origineel geplaatst door jakaan
Krijg een ziekte man !!!!!:(

Ook al heb je de rest weggelaten, met dit soort dingen maak je niet echt vrienden... ik denk dat je het commentaar van 6 niet zo moet opvatten.

Check anders ook eens www.tindeck.com - werkt ook goed voor mp3'tjes :).

De beat is best aardig, alleen mis ik een beetje een snare. Kan dat? :P.

(nou weet ik overigens eindelijk wat je met die natuurkundige geluiden bedoelt :D ).

IK vind het wel vet hoor, het is tenminste geen droge 808 met wat portamento synth geluiden zoals hiphop(lees pop) nu gemaakt wordt!!!

maar maak ff ook een bassline, niet dat het tegenwoordig nog hoeft maar vroeger......was het nodig!!!

maar eh vet gedaan en ik smoke de hele dag!!!

:biertje: doe ik ook

old skool hip hop is zeker vet die new skool en nederhop van nu is echt klote net zoals bijna alle comercieele muziek van nu, ik kan het al helemaal niet uitstaan als ze van een oud vet nummer een of andere dance remix maken altijd met diezelfde beats eronder gewoon inspiratieloos
ik vind die glas sample wel vet en het brengt mij wel op meer ideën om samples op te nemen

Back