Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
The Milton sequencer is on its way, we expect it to be ready to sell until after this fall

. Heb eerder een aantal doepfer bakken gehad (regelwerk, ms202), en ben er nooit blij mee geweest. Dan geef ik graag wat meer geld uit voor kwaliteit.Bedankt voor alle tips!
Ik kreeg gisteren bericht van Noisebug:
Nu weet ik niet of ik daar op ga zitten wachten, want ik verwacht niet dat ik hem dan voor het einde van het jaar heb. Vooral niet gezien de Plan B reputatie. Misschien dat ik hem maar gewoon bestel, dan kan ik over 2 jaar als ik hem eindelijk heb altijd nog mijn andere seq wegdoen
Ik denk dat ik dan voor de rs200 ga. Met de extra modules lijkt me dat de beste optie. De Q960 moet ik ook combineren met extra modules en dat wordt al snel weer een dikke kast erbij. Als ie niet zo de moeite waard is bespaar ik liever de ruimte.
Doepfer vind ik niet interessant, voornamelijk door de bouwkwaliteit. Ook vind ik hun spul gewoon oerlelijk. Heb eerder een aantal doepfer bakken gehad (regelwerk, ms202), en ben er nooit blij mee geweest. Dan geef ik graag wat meer geld uit voor kwaliteit.
Cheers
Ik kan je ook heel zeer de Analague Systems scale programmer aanraden.
Dat is eigenlijk 1 van mijn favoriete modules voor bizare sequences.
Wat zijn dat voor grote bakken?man,man,man..
das een ramp!
men 2 oude sexquencers vind ik nog 1 van de betere ooit gemaakt
![]()
maar ik vind men kleintjes ook wel goed:
![]()
Roland System 717 sequencers. De meest geile sequencers ooit gemaakt. 1 nadeel er zit geen quantsizer in.Wat zijn dat voor grote bakken?
ik zoek een step sequencer die in iedergeval cv en midi heeft, via deze sequencer wil ik dus ook een analoge cv bak via midi kunnen bespelen (als dat kan)
Het moet een 2x 16 steps sequencer zijn en moet o.a. twee Moogs aan kunnen sturen 10volt
ik heb al gekeken naar oberkorn van analog solutions die lijkt wel ok echter zoek ik nog iets anders, heeft iemand suggesties?
G prodigy ,z " filter cv in ,nou wordt t spannend ...ja tog !
kzou dat schemaatje doen ,...en een maq16/3 scoruh 

blauwe leds etcetera nog meer 

blauwe leds etcetera nog meer