Ik heb mijn gehele harde schijf geformatteerd. Windows opnieuw geinstalleerd. Ik was iets te gretig met installeren van een INTEL chipset update en VIA chipset, waardoor ik denk dat hij nu zo traag is. Wat is het probleem!! Tijdens het opstarten blijft heel lang Intel Pentium 4 in beeld staan. Dat logo. Na 1 minuut ongeveer zie ik het scherm met de standaard regeltjes bij het opstarten heel snel voorbij razen en dan start XP pas op.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Geheugen? Ik heb nu weer mijn c schijf geformatteerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Een bios update uitgevoerd, maar nog steeds zonder resultaat.
Nu geen Intel en Via update meer gedaan. Dat wordt toch geinstalleerd via XP? Of wordt dat op een chippie weggeschreven.
Wie helpt mij?
Ben al veel te lang bezig. K*t computers ook
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Geheugen? Ik heb nu weer mijn c schijf geformatteerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Een bios update uitgevoerd, maar nog steeds zonder resultaat.
Nu geen Intel en Via update meer gedaan. Dat wordt toch geinstalleerd via XP? Of wordt dat op een chippie weggeschreven.
Wie helpt mij?
Ben al veel te lang bezig. K*t computers ook
(niet de processor uiteraard).