Lowlands

Galo

Ey, n eigen titel, Sjiek!
Gaat er hier iemand ?

wij gaan met 2 campers paar gasten, lekker uit je dak enzow zou leuk zijn als mensen elkjaar tegen komen van synthforum op de dansvloer toch ;) :okdan: :dubbel:

Heej, vergeten een track te uplooden? ;)

yeah, me gaat ook.. pendulum!! :P
Daarnaast verschillende bands die ik zeker wil zien, vorig jaar was ook zeer relaxt!

Kan iemand dit misschien even verplaatsen naar algemeen, was idd foutje v/d zak :doei:

Persoonlijk gaat het de komende maanden erg druk worden, hoop nog tijd te vinden om minimaal een dag naar Biddinghuizen te komen.

Tssssss...... Lowlands, puberfestival... Die tijd hebben we wel gehad hoor. :duivels: }:| :P

Pukkelpop wordt het dit jaar, net iets interessanter. En de zuiderburen weten hoe je een plezant festivalleke neer moet zetten.

:mega:

Origineel geplaatst door Kraan
Tssssss...... Lowlands, puberfestival... Die tijd hebben we wel gehad hoor. :duivels: }:| :P

Pukkelpop wordt het dit jaar, net iets interessanter. En de zuiderburen weten hoe je een plezant festivalleke neer moet zetten.

:mega:

:biertje: 'k Vind de line-up van Pukkelpop ook veeel beter!

Hmm, ja als ik dan in de Pukkelpop lineup Daft Punk, Technasia, Dave Clarke en Radiohead zie staan naast ongeveer alle bands die lowlands ook heeft, dan vraag ik me toch af of ik niet beter ook naar onze zuiderburen kan afreizen voor mijn festivalplezier.

Lowlands is al jaren niks meer.
Vroeger was het een leuk alternatief festival.
Nu is het een dom comercieel veel te duur zooitje.
Wat nog is georganiseerd is door Mojo.
En Mojo = Clear Channel en dus super fout!

Ga dan lekker naar Dour daar zijn de prijzen teminste nog normaal.
En suport je Clear Channel en Mojo in ieder geval niet.

shit, ik wilde Iggy en de Stooges nog wel gaan zien. blijf ik maar weer thuis. wil natuurlijk niet op het verkeerde festival terechtkomen.
bedankt voor jullie waarschuwing.

Origineel geplaatst door King of Snake
Hmm, ja als ik dan in de Pukkelpop lineup Daft Punk, Technasia, Dave Clarke en Radiohead zie staan naast ongeveer alle bands die lowlands ook heeft, dan vraag ik me toch af of ik niet beter ook naar onze zuiderburen kan afreizen voor mijn festivalplezier.

Mono-poly geeft al grotendeels voor mij antwoord.
Ik vind de sfeer zo'n beetje even belangrijk als de line-up. Ik heb de line-ups vergeleken, en hoewel die van Pukkelpop net iets beter vind is voorgaande de reden om toch naar Belgie te vertrekken. Financieel maakt het geen f*ck uit. Die periode is mijn O.V.-studentenkaart weer geldig en binnen Belgie reis je gratis met je toegangsticket.

Ik ben 3x naar Lowlands geweest, maar voor mij is de lol er af. Misschien heel veel later weer als ik ooit kinderen heb en het misschien nog bestaat. Ik kan me de 15-jarige Large-alto's en TMF-Gothics, die zo vet alternatief en stoer zijn maar zeiken dat het water van de douche te koud is en het eten niet leker is, niet uit mijn hoofd krijgen.

Maar, dat klinkt nu weer heel zwaarbeladen. Ik zou heus wel naar Lowlands gaan als er geen alternatieven zouden bestaan, maar nu ik de keus heb...

Dus, moraal van mijn verhaal: ieder zijn keus! :biertje:

Ach dat gezeik over welk festival beter is, slechter is, te commercieel, blablabla... schijt d'r an, maak zelf wel uit wat ik leuk vind.

Lowlands is en blijft een mijn favoriete festival, ken geen festival die het beter voor elkaar heeft qua faciliteiten en organisatie. Heb de kaarten al binnen en heb er weer veel zin in! :D

Lowlands all the way! Opeth, Ministry, Muse, Fun Lovin' Criminals, Pennywise, Less than Jake, Massive Attack, Mastodon.. Yeah! :halleluja

ik kan het niet betalen
maar ik zou atari teenage riot nooit meer vergeten en mijn gehoorsbeschadeging ook niet :P

hmm, ik had michael franti heel graag gezien, maar het is allemaal zo duur... Hetzelfde geld overigens voor north sea jazz, was ik ook graag naar toe gegaan, maar om daar nou 160 euro aan uit te geven... no way!

ik ga dit jaar ook maar weer 'ns lekker 3 dagen spacen in me tent ...

keb echt zin in belle & sebatian, gogol bordello, iggy & the stooges (!), scissor sisters, raconteurs, the veils, yeah yeah yeah's en nog veel meer!

tis inderdaad duur maar goed jammer dan... tis toch een feestje.... alle festivals worden zowiezo steeds duurder en slechter merk ik ... maar goed dat gaat mijn pret niet drukken

Back