Nieuwe 4-oscillator analoge synth op NAMM?

Yoozer

vorbei
17721121351a212ffacb9yd.jpg

Dit even voordat enthousiaste leden weer eens nieuws gaan posten: helaas, het is een hoax :P. Het lijkt er op dat de maker van de Bahn Sage weer eens bezig is geweest :). De schaduwen van de knoppen op het frontpaneel zijn te scherp, en geen enkele bouwer zou de naam van z'n merk (SE, Moog, wat-dan-ook) vergeten op de synth te zetten ;).

Re: Nieuwe 4-oscillator analoge synth op NAMM?

Origineel geplaatst door Yoozer
(groot plaatje even geknipt)
Dit even voordat enthousiaste leden weer eens nieuws gaan posten: helaas, het is een hoax :P. Het lijkt er op dat de maker van de Bahn Sage weer eens bezig is geweest :). De schaduwen van de knoppen op het frontpaneel zijn te scherp, en geen enkele bouwer zou de naam van z'n merk (SE, Moog, wat-dan-ook) vergeten op de synth te zetten ;). [/B]

wel cool gemaakt zeg. wat mij betreft mag die jongen zijn synths ook wel in het echt gaan uitwerken, zijn interfaces zien er in elk geval erg lekker en overzichtelijk uit.

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door sander
Wat een exotische knoppen daar linksonder.

Dat lijken wel de gashendels uit een 747 :)

Re: Nieuwe 4-oscillator analoge synth op NAMM?

Origineel geplaatst door Yoozer
(groot plaatje geknipt)
Dit even voordat enthousiaste leden weer eens nieuws gaan posten: helaas, het is een hoax :P. Het lijkt er op dat de maker van de Bahn Sage weer eens bezig is geweest :). De schaduwen van de knoppen op het frontpaneel zijn te scherp, en geen enkele bouwer zou de naam van z'n merk (SE, Moog, wat-dan-ook) vergeten op de synth te zetten ;).

ziet er superlekker uit.

Last edited by a moderator:
Zou een mooie remote controller voor de H-Synth uit de Spectralis zijn ;)

Zelfs de filterbank zit er al op....

Trouwens die patch HardSync is een preset uit de supernova2, is zelfs hetzelfde display als de SN2, alleen de values zijn eraf geknipt :D

Is dit niet een GUI van een of andere softie? :D

wat is dat voor een apparaat????

[edit]ik vind het er super uitzien iig[/edit]

Mag dat plaatje dan ook wat kleiner zodat de layout niet meer verneukt is?

Ziet er echt SUPERSTOER uit die synth, met die hendels :D

Origineel geplaatst door Septic
Zou een mooie remote controller voor de H-Synth uit de Spectralis zijn ;)

Zelfs de filterbank zit er al op....

Was ook het eerste wat ik dacht! ;)

Maar die hendels zitten elkaar toch in de weg of niet?

Whoa! Hoax, geen hoax, gewoon geil.

En de naam SMS2000 leent zich natuurlijk perfect voor een tell-sell reclame!

[Mike van what's in store stem]

WOW deze nieuwe SMS 2000 verzend en ontvangt niet alleen SMS'jes, u kunt er ook uw eigen ringtone op componeren
...it's amazing!

[/Mike]

Nee ik vind hem echt amaaaaazing er uitzien!

Tja..

Tja..

Die foto waar op het toetsenbord een rol gaffa ligt (jaa.. zou ik ook doen bij een prototype), wekte mijn nieuwsgierigheid. Loop even met me mee in gedachten..

- Die rol gaffa heeft een doorsnee van 10 cm (ik heb een rol van het zelfde merk voor mijn neus liggen)
- De breedte van deze synth zou gemeten naar verhouding van die rol ongeveer 110 cm zijn.
- Achter de synth staat een doos van een of ander 19inch apparaat. die zijn doorgaans zo'n 55 tot 60 cm breed.

Ik denk niet dat in het perspectief van die foto de 'synth' zo grofweg twee keer zo breed is als die doos...

Maar misschien nog wel veel vreemder, waarom zijn op die grote 'foto' steeds de C en E toetsen van het keyboard een beetje aan de gele kant. Heel eigenaardig voor een prototype of vroege productierun.

Back