Electro - Monodrive

thx Pocketzip :)

Eigenlijk geen valse geluiden gehoord ..
zal er eens op letten dat soundje wat je gelinked heb .. kan zijn dat ik het niet meer hoor .. wegens overdoze muziekmaken ..
Ben al weer met een remake bezig .. van een sid tune van het c64 spel .. commando wordt wel een relaxtuh track denk ..

:biertje:

ik had nog geen sid player, maar ik heb net een sidplayer plugin voor winamp gedownload:) handig 8)

leuke deuntjes idd :) vooral die eerste dan.
altijd heerlijk, die soundtracks op oude consoles :)

Ja best een gave track. vooral die glitch dingen zijn redelijk goed gelukt en die vocoder stukken zijn voldoende. Melodie is ook heel lekker.

Wat je nog kan doen zijn die glitch dingen beter timen, het klinkt niet strak genoeg. Ik raad je aan om te investeren in je hobbie en daarmee een betere sound eruit te krijgen.

Het klinkt goed en ik denk dat als je betere dingen hebt je het nog veel beter zal doen. :)

Succes!

Origineel geplaatst door pocketzip
ik had nog geen sid player, maar ik heb net een sidplayer plugin voor winamp gedownload:) handig 8)

leuke deuntjes idd :) vooral die eerste dan.
altijd heerlijk, die soundtracks op oude consoles :)

*D

Ben bang dat ik nu echt het 8bit virus te pakken heb ...
Denk dat ik ook maar de nerd uit ga hangen en een c64/gameboy om ga toveren hehe
Vet :okdan:

Origineel geplaatst door chosenminder
Ja best een gave track. vooral die glitch dingen zijn redelijk goed gelukt en die vocoder stukken zijn voldoende. Melodie is ook heel lekker.

Wat je nog kan doen zijn die glitch dingen beter timen, het klinkt niet strak genoeg. Ik raad je aan om te investeren in je hobbie en daarmee een betere sound eruit te krijgen.

Het klinkt goed en ik denk dat als je betere dingen hebt je het nog veel beter zal doen. :)

Succes!

Hee thanx man ...

denk dat t timen van de glitches wel moet gaan lukken ...het loopt idd af en toe niet lekker.. beetje oefenen !
Zullen ook zeker nog betere tracks aan gaan komen ;)

:yamaha:

wederom lekker nummer... ech lekker bezig.. je hebt zo een album vol... gelukkig niet teveel 8-bits bliepjes.. dat zou zonde zijn... lekker in balans zo.

keep it up !! :okdan:

Back