bRz acid hak tek

hmmm ik vind het niks eerlijk gezegd, en dat terwijl ik wel wat tek aan kan horen... de 606 / 808 snares met delays erover vind ik wel lekker erin... verder een hele doffe sound zonder dynamiek...

misschien trek ik de update beter ;)

Jimmy ik vind dit geen hardtek maar eerder het oude parkzicht-achtig-soundje uit 1992 of iets later met een hoger tempo (vandaar ook mijn opmerking Rotterdam records)

Brucerttttt...vooral zo doorgaan en we zien je wel in 2007 met Sensation Black :P :D

@brz... R-ond zn posten zijn soms moeilijk te lezen.. Ron heeft nl jammer genoeg last van dyslectie

Laatst gewijzigd:
ja dat bedoelde ik ook, ik was niet geheel duidelijk :)

die snare dingetjes vind ik gaaf, de rest vind ik ook dat er teveel storende geluidjes in zitten... smaak kwestie of course :D

Brz wat een partij k*t herrie is dit zeg.
Voortaan wat minder negatief doen als een ander wat post.
Want je eigen muziek is nou ook niet zo geweldig. (no offence)

Origineel geplaatst door brz
De track is ook ongemasterd op het moment, dat gebeurt later in londen:) De snijder/masterer zegt dat ik het mid wat harder kan zetten zodat het op vinyl een stuk strakker klinkt.
Wil nog wel een keer gaan opnemen, maar omdat ik semi live speel is elke opname weer anders en deze heeft kwa gevoel wel erin zitten wat erbij mij uit moest.

Broepsssz

nou ik heb slechts 1 keer gemasterd, maar wat ik er van geleerd heb is dat je zo'n platte dichtgesmeerde track nooit meer open en dik krijgt. tis mijn stilo niet maar zo'n kick moet in zo'n track veeel meer punch hebben imo. verder is t een bult herrie en als je daar je aggressie mee kwijt raakt is dat natuurlijk mooi meegenomen :D maar echt lekker in t gehoor vind ik m niet liggen.. en zoals sjimmie al zei zijn die snaredingessen wel cool, maar verder vind ik t een vrij onmogelijke track :D
terug naar de acid!

Origineel geplaatst door mono-poly
Brz wat een partij k*t herrie is dit zeg.
Voortaan wat minder negatief doen als een ander wat post.
Want je eigen muziek is nou ook niet zo geweldig. (no offence)

Wat lul jij nou sukkel!

Wat lul jij nou sukkel!

welk een diepgang

mono had wel een puntje vond ik

(mijn) definitie (van) opbouwende (positieve) kritiek:
het uiten van een mening welke is gevormd naar eigen inzicht en beleving, zonder afbreuk te doen aan de eigenschappen verricht door degene die de kritiek ontvangt. :engel:

nu ff sorry zeggen, handjes schudden en gezellig samen weer verder spelen op het schoolplein 8o)

Eej wacht ff, als je eerst een ongefundeerde kut opmerking maakt en er dan no offence achter zet is het niet opeens allemaal oke ofzo.

Dus wat ik me nu afvraag wat het punt is wat hij had, want ik zie het niet?

Origineel geplaatst door elektrovolt
denk eerlijk gezegd dat iemand anders een puntje teveel heeft genomen... NAK !!!

:stupid

Wat lul jij nou sukkel!

Kijk dit zegt genoeg over jou zelf bruce.
Jij post zelf dingen zoals "waarom post je dit hier"
En dat soort gein.
En dan moet je wel tegen een beetje comentaar kunnen.
Want je muziek is echt helemaal niks vind ik zelf.
En dan druk ik me toch wel netjes uit.

Origineel geplaatst door elektrovolt
denk eerlijk gezegd dat iemand anders een puntje teveel heeft genomen... NAK !!!

Lul niet zo uit je nek yoh....elektrovolt.............lekker oordelen over mensen die je niet kent, sukkel.

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Lul niet zo uit je nek yoh....elektrovolt.............lekker oordelen over mensen die je niet kent, sukkel.

PARDON ???

ik weet toevallig WEL wie de TS is, meerdere malen met hem gepraat. ben nou eenmaal niet zo weg van zijn muziek, en hij vast ook niet van mijn muziek. maar mag ik dan opeens niet reageren hier dan ? ik geef alleen maar mijn commentaar.

en dat gene waar jij zo fijn op reageert... jij hebt kennelijk nog nooit van humor gehoord ?

... en trouwens... het laatste deel van je zin slaat nu geheel op je zelf... want... ken je mij dan ?

topic VERVUILING!!!! Kappuh nauh...

ik wilde jullie nog wel mee uit vragen naar de synthforum meeting 30 juli 06 aan de Botersloot..
dacht ff leuk een dagje uit met de stichting... de stichting heeft zich zojuist ingeschreven voor het komende K1 tournament in Amsterdam :stupid

mods.. slotje??? voordat het escaleert om nix! :slotje:

Back