Final Countdown - Contest

RES

Direct Digital Synthesis
In het verlengde van de 'Alex F' en de 'Doctor Wie contest'.. ook maar ff een 'Final Countdown' contestje.
:D

Attachments

• the_final_downcount.mp3
    304,8 KB · Bekeken: 88
leuke contest maar vind deze versie wel erg gaar :D

:D Vooral vergeleken bij het EUROPE-origineel.. De melodie komt er ook niet zo sterk uit --> zullen we afspreken dat deze verliest? ;-)
(sorry RES, als newbie mag ik natuurlijk geen commentaar leveren.. Super dat je iig een nummer neerzet zodat ook echte noobs weten welk nummer er bedoeld wordt..)

Ff snel ingrijpen voordat dit weer veel te serieus wordt 8o) Alle VST cliché's in 1 nummer!
Als iemand nog een kick op de bank heeft liggen, voel je vrij om het eronder te gooien :engel:

Attachments

• notsofinalcountdown.mp3
    322,2 KB · Bekeken: 108
Wat een inspiratieloze shit.
Je kunt natuurlijk ook op bruiloften en partijen gaan spelen

Wacht met smart op de "Mieke Telkamp Contest" :mega:

Origineel geplaatst door RedTitan
Ff snel ingrijpen voordat dit weer veel te serieus wordt 8o) Alle VST cliché's in 1 nummer!
Als iemand nog een kick op de bank heeft liggen, voel je vrij om het eronder te gooien :engel:

ik zeg: SCOOTER!!

Origineel geplaatst door Catalunya
Wat een inspiratieloze shit.
Je kunt natuurlijk ook op bruiloften en partijen gaan spelen

Wacht met smart op de "Mieke Telkamp Contest" :mega:

hell yeah! Count me in!

Origineel geplaatst door 6 trak
die thread word gestart nadat jij met een zeer geinspireerd welriekende cover komt van de fijnecountdown...
we tellen af... 8o)

Dat zal het laatste zijn :D Wat zeg ik "wanneer mijn laatste uren geteld zijn en ik nog niet weet waarheen die weg leidt"
:engel:

Final Countdown (cool)

Final Countdown (cool)

Origineel geplaatst door RedTitan

Hey,

Die is echt cool!
Heb je een volledige versie;) ?

Gr. D

Back