Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Vooral vergeleken bij het EUROPE-origineel.. De melodie komt er ook niet zo sterk uit --> zullen we afspreken dat deze verliest? ;-) k'heb idd zo'n vermoeden dat jij daar wel een denderende versie van weet te kunnen gaan brouwen zijnde te doen wezen...Origineel geplaatst door Unic
leuke contest ideaal liedje![]()
Origineel geplaatst door RedTitan
Ff snel ingrijpen voordat dit weer veel te serieus wordtAlle VST cliché's in 1 nummer!
Als iemand nog een kick op de bank heeft liggen, voel je vrij om het eronder te gooien![]()
Origineel geplaatst door Catalunya
Wat een inspiratieloze shit.
Je kunt natuurlijk ook op bruiloften en partijen gaan spelen
Wacht met smart op de "Mieke Telkamp Contest"![]()
die thread word gestart nadat jij met een zeer geinspireerd welriekende cover komt van de fijnecountdown...Origineel geplaatst door Catalunya
Wacht met smart op de "Mieke Telkamp Contest"![]()

Origineel geplaatst door 6 trak
die thread word gestart nadat jij met een zeer geinspireerd welriekende cover komt van de fijnecountdown...
we tellen af...![]()
Wat zeg ik "wanneer mijn laatste uren geteld zijn en ik nog niet weet waarheen die weg leidt" 
See Ya
Origineel geplaatst door RedTitan
Ff snel ingrijpen voordat dit weer veel te serieus wordtAlle VST cliché's in 1 nummer!
Als iemand nog een kick op de bank heeft liggen, voel je vrij om het eronder te gooien![]()
?