Dag allemaal,
De rechter-output van mn alpha Juno 2 geeft geen gehoor meer, alleen als ik de toetsen wat harder aansla komt er een kort soort van tikkend geluid uit.
Hij heeft een paar weken uitgestaan en voorheen deed ie het gewoon nog.
De linkerkant doet het gewoon nog perfect en nee, het ligt niet aan de kabel of connector, dit heb ik al uitgebreid gecheckt. Het tikkende geluid klinkt totaal niet als een brakke connector of kabel ofzo, meer digitaal achtig, kan het niet beter omschrijven.
Wat the #@! kan dit zijn? Ik hoop niet dat ie dood gaat! Oh nee!!
De rechter-output van mn alpha Juno 2 geeft geen gehoor meer, alleen als ik de toetsen wat harder aansla komt er een kort soort van tikkend geluid uit.
Hij heeft een paar weken uitgestaan en voorheen deed ie het gewoon nog.
De linkerkant doet het gewoon nog perfect en nee, het ligt niet aan de kabel of connector, dit heb ik al uitgebreid gecheckt. Het tikkende geluid klinkt totaal niet als een brakke connector of kabel ofzo, meer digitaal achtig, kan het niet beter omschrijven.
Wat the #@! kan dit zijn? Ik hoop niet dat ie dood gaat! Oh nee!!

(Trouwens ff apart threadje openen hoe ik dat kan maken...)
omdat ze met die cardridges werken.
) Waarom zou je dan de MIDI IN EN de OUT van de Juno 2 aangesloten moeten hebben? Daar komt alleen Data binnen... Als ik patches vanuit EZalpha naar de juno 2 wil sturen heb ik ook alleen de MIDI IN vd Juno aangesloten, dat werkt gewoon...