Opgelicht!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben nu echt opgelicht op dit mooie forum door een (gewaardeerd lid) ik ben het zat,we moeten dit toch niet laten gebeuren..mensen moeten toch gewaarcschuwd worden voor dit soort praktijken..het is bij dit lid al meerdere malen gebeurd,mijn post erover worden verwijderd...ik heb veel reacties gehad dat ik niet de enige ben...hoe kan dit toch gebeuren???
Ik vind dat als je iets verkoopt je ervoor verantwoordelijk bent als het niet blijkt te werken..
Ik denk erover aangifte te doen,wat is jullie mening??

Re: Opgelicht!!

Origineel geplaatst door RednoiZ
Idoor een (gewaardeerd lid)

Door mij niet meer,nooit meer..deze gast heeft het bij mij verpest,klotezooi!!

..

..

Tot nu toe heel goede ervaringen op dit forum,maar wat mij betreft zijn oplichters niet welkom..
:( :(

ach..

ach..

weet je wat doe maar op slot,heeft toch geen zin tegen die censuur hier..als je een kapot apparaat krijgt,mag je het zelf uitzoeken....wat een oneer..
Bij mij staat deze op mijn persoonlijke zwarte lijst nu,en dat is jammer,het had makkelijk opgelost kunnen worden ik ben de beroerdste niet..:slotje: :slotje: :slotje:

Bericht door een moderator:
Wij gaan op dit forum geen politie of rechtertje spelen en wij hebben al helemaal geen zin om handeltjes op het forum te beoordelen of er gerand voor te staan. Het forum blijft een plek op het internet en daar moet je altijd voorzichtig mee zijn. Je bent zelf verantwoordelijk voor je acties.
Iedereen kan hier een beetje op elkaar gaan zitten mopperen, maar daar zit echt niemand op te wachten.

Op verzoek van de starter gesloten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back