Bij het intro dacht ik: "Als er maar niet zo'n standaard housebeat achteraan komt"...en dat deed het zeker niet...heerlijk! Zo heeft de track tenminste genoeg eigen karakter.
Heb je er een reden voor dat die adlib vals is? Vind het persoonlijk niet echt wat toevoegen aan het nummer danwel de sfeer.
Lekkere track, goed gemixed alles...fx goed gebruikt...
Ik luister nu 's ochtends in zo'n happie koffie mood...daar vind ik het nummer net ff wat tezwaarmoedig voor...dus m'n comments kunnen wat getint zijn
ps: ik heb moeite met die synths (zijn dat adlibs?)
staan ze nu te hard of niet? komt het wel goed tot zijn recht in de track? pfff.. ik heb al zo weinig ervaring en dan al helemaal met synths ..
De Adlib was zo'n beetje de eerste geluidskaart voor de PC, gebaseerd op een minimaal FM-chipje van Yamaha. Maar in vergelijking met het enige alternatief in die tijd (de PC-speaker) een ware revolutie...
Ik denk dat Almeros dan ook een FM-geluid in je track bedoelt.
[edit]
ik lees net dat ik iets heeeel anders bedoel. Ik kan hier op mijn werk ook geen muziek luisteren...
Op zich lang qua opbouw en lengte. Da's even wennen op zich. De groove is wel OK.
Wat me opvalt is dat de stukken met beat harder (en strakker) zijn dan de stillere stukken. Denk dat die tegenstelling te groot is. En de balans in de mix is ook niet optimaal mede door de harde strings denk ik. Misschien de mix automation even beetje tweaken?
op zich leuk..alleen het is wel vals( de strings) die rhodes achtige stab+ bas die er in zit..vloekt(wringt)..met die strings..+ de stem vind ik niet zo..maar thats me
de beats zijn wel lekker
lekkere beats......maar idd zijn de geluiden behoorlijk vals bij mekaar..vooral de strings met de samples in het intro en later in de break.... probeer die samples eens wat bij te tunen zodat ze niet meer clashen met de strings.....breakdown is goed en de boel gaat dan weer lekker verder...misschien kan die break net iets minder lang....de strings zou ik zeker zachter in de mix stoppen na de breakdown..die overheersen de boel nu veel te veel maar je moet ze ook niet wegstoppen...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.