Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door dione
Hahaha...leuk commentaar van mensen : TL staat voor 'Too Lame Audio'...![]()
Maar wat veel mensen zeggen : TL Audio is de Behringer van buizen-spullen...makkelijk verkrijgbaar,niet duur,wel bruikbaar maar zeker niet spectaculair...
De Fatman vond ik echt waardeloos,een collega van me heeft zo'n ding en die klonk nergens naar,behalve dat je'm leuk kunt oversturen..maar goed compressen deed ie niet en echte buizenwarmte toevoegen ook niet...
Ik heb in een winkel wel eens TL spullen (compressors,weet de types niet) geluisterd en daar was ik ook niet weg van,vond het allemaal wat dof klinken,terwijl de in prijs vergelijkbare Focusrite spullen (Platinum range) veel helderder en opener klonken...
Over de eq's en mic-pre's durf ik niet veel te zeggen,alleen maar wat je over het algemeen leest : dat de buizenwarmte tegenvalt en de geluidskwaliteit goed is maar niet vergelijkbaar met echt goede spullen...

Origineel geplaatst door dextah
.. de vergelijking met Behringer gaat echt veel's te ver .

Bedoel je daarmee dat je Behringers veel beter of veel slechter vind ?![]()
...
De Fatman vond ik echt waardeloos,een collega van me heeft zo'n ding en die klonk nergens naar,behalve dat je'm leuk kunt oversturen..maar goed compressen deed ie niet en echte buizenwarmte toevoegen ook niet...
Origineel geplaatst door trash
Wat een geloel toch, deze klinkt anders als een klokske
![]()
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Deze vind ik anders ook heel erg fijn.
Origineel geplaatst door dextah
En jij hebt volgens mij toch wel ervaring met tube en vintage eq/preamp enzo toch ?
Is er veel verschil in solid state( zo noem je dat toch ?) en hybrid zoals TLaudio ?
Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik wou net zeggen, de Ivory range is het goedkoopste dat TL Audio te bieden heeft. Net als anderen zijn ze hiermee puur in de markt gesprongen om Jan Modaal ook van wat buizen te voorzien, maar het bedrijf maakt echt wel betere spullen dan dat natuurlijk.
Origineel geplaatst door trash
Wat een geloel toch, deze klinkt anders als een klokske

Heb jij ervaring met de EQ-2 ? En zo ja,vertel eens meer...![]()