Ok...
In de tussentijd dat ik voor de Andromeda spaar...
...wil ik toch een masterkeyboard hebben om het een en ander softwarematig aan te sturen...
Nou lees ik her en der op dit forum dat een Yamaha An1x een goed master-keyboard is...
Mijn vraag is dan dus:
Heeft de An1x toegevoegde waarde wat betreft het geluid ten opzichte van een gewoon midiboardje... Ik wil de Yamaha gebruiken voor bijvoorbeeld (dreigende/soulvolle) Detroit strings...vreemde background geluidjes dat soort stuff... Dus heeft ie toegevoegde waarde in 'Detroit-based techno' en/of 'Loop-based minimal Techno'...
Iemand hier ervaring mee?
(stupid noob vraagje: nieuw worden ze niet meer gemaakt hè?...
)
In de tussentijd dat ik voor de Andromeda spaar...
...wil ik toch een masterkeyboard hebben om het een en ander softwarematig aan te sturen...Nou lees ik her en der op dit forum dat een Yamaha An1x een goed master-keyboard is...
Mijn vraag is dan dus:
Heeft de An1x toegevoegde waarde wat betreft het geluid ten opzichte van een gewoon midiboardje... Ik wil de Yamaha gebruiken voor bijvoorbeeld (dreigende/soulvolle) Detroit strings...vreemde background geluidjes dat soort stuff... Dus heeft ie toegevoegde waarde in 'Detroit-based techno' en/of 'Loop-based minimal Techno'...
Iemand hier ervaring mee?
(stupid noob vraagje: nieuw worden ze niet meer gemaakt hè?...
)