[clip] Anna...?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb dit liedje nu al 3 dagen imme kop. Maar ik vind het geen bijzonder beroerd nummer ofzo. Sterker nog, van alle zomerhits die mij nog bijstaan moet ik zeggen dat deze het best is. Het is wel dancy en de tekst gaat tenminste eens voor de verandering eens ergens anders over dan over "love".

Het is alleen wel onmogelijk om muziek te maken met dit liedje in je kop.... :(

ps. Voor een fatwa moet je wel iets meer moeite doen dan een tekst verkeerd lezen... Een boek schrijven ofzo, vraag maar aan Salman Rushdie.

Origineel geplaatst door The Headacher
ps. Voor een fatwa moet je wel iets meer moeite doen dan een tekst verkeerd lezen... Een boek schrijven ofzo, vraag maar aan Salman Rushdie.

Ja, dat weet ik. Ik begrijp sowieso ook niet helegaar wat er fout is aan mijn opmerking.
Zal wel weer aan mij liggen dan ;{
Heb de opmerking voor de zekerheid maar weggehaald voordat er nog meer misverstanden over ontstaan :luv:

Laatst gewijzigd:
Rood van M. Borsato is het iig niet, dat nummer doet het in de winter net zo goed/slecht. Anna vind ik ook niet echt HET zomernummer. Te veel 08/15 geluidjes.
2 jaar geleden: Dragostea din Tei van Ozone/Haiducii vond ik wel weer echt een zomernummer.

Origineel geplaatst door foxenberg
Ja, dat weet ik. Ik begrijp sowieso ook niet helegaar wat er fout is aan mijn opmerking.
Zal wel weer aan mij liggen dan ;{
Heb de opmerking voor de zekerheid maar weggehaald voordat er nog meer misverstanden over ontstaan :luv:

mijn enorme excuses, ik was helemaal vergeten 'n smiley :) bij m'n flauwe opmerking te plaatsen.
volgens mij heb je niets fouts geplaatst.

Origineel geplaatst door klausito
Rood van M. Borsato is het iig niet, dat nummer doet het in de winter net zo goed/slecht. Anna vind ik ook niet echt HET zomernummer. Te veel 08/15 geluidjes.
2 jaar geleden: Dragostea din Tei van Ozone/Haiducii vond ik wel weer echt een zomernummer.

Dat borsato nummer is de grootste drek die ik dit jaar gehoord heb, dan nog liever K3 op de radio!

Origineel geplaatst door OnAcid
Als je de cd koopt, krijg je er dan een stuk touw bij?

Om jezelf op te knopen...
Nee, je krijgt er een bot bij8o)

put your hands up 4 detroit is toch de grote zomerknaller??

op terschelling iig wel.

parkito deed het ook goed. (ben weer off topic he) k heb dit nummer pas gisteren voor het eerst gehoord en vond het bagger, ondanks de vocoder...

bliepbliep

Origineel geplaatst door bliepbliep
put your hands up 4 detroit is toch de grote zomerknaller??

op terschelling iig wel.

parkito deed het ook goed. (ben weer off topic he) k heb dit nummer pas gisteren voor het eerst gehoord en vond het bagger, ondanks de vocoder...

bliepbliep

terschelling... Is dat ook nog onderdeel van nederland?

Origineel geplaatst door Slipperman
terschelling... Is dat ook nog onderdeel van nederland?

nou, maar het VOELT daar gewoon als buitenland. (hett is een soort ibiza in de noordzee als je snapt wat ik bedoel...)

schijn bedriegt dus, het is wel degelijk een stukje nederland. ;)

bliepbliep

Origineel geplaatst door bliepbliep
nou, maar het VOELT daar gewoon als buitenland. (hett is een soort ibiza in de noordzee als je snapt wat ik bedoel...)

schijn bedriegt dus, het is wel degelijk een stukje nederland. ;)

bliepbliep

Nooit geweten dat er leven is op terschelling :) Dacht dat het bij texel wel ophield ;)

Maar vind het een hoog irritant nummer. Die walgelijke cher vocoder erin en dan dat heute fjeute gekneuter... Jak

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back