[bond van doorstarters]Mixen staan online

in 1 woord: Geweldig.

Dit heeft je vast veel tijd en moeite gekost.
Van mij dan ook heel veel respect voor het harde werk:halleluja

Greetings van Defaulty

En zo illegaal als de neten?

Tsja, mag ik het raar vinden als iemand lid van Buma/Stemra is en op wazig sites z'n muziekjes vandaan haalt?

D'r worden zoveel DJ mixen ed aangeboden. Het downloaden is wettelijk toegestaan zover ik weet maar het aanbieden (zonder toestemming) niet. En dat mag je wel zeiken vinden alleen is het zo dubbel vind ik. Net zoiets als voor shareware (van anderen) geld vragen.

En de bestuurders van het SF kunnen ze zich afvragen of ze aangezien andere sites die links naar (zonder toestemming) gedeelde mp3's lastig gevallen worden door Brein en consorten of ze daar ook zin in hebben. Ik zou het iig zonde vinden als hierdoor de toko zou moeten worden gesloten.

Ik zie hier niet echt een probleem - dit is geen materiaal waar je bij Free Record Shop of waar dan ook voor terecht kunt tegen betaling... in tegenstelling tot "losse" nummers.

Bovendien zou in theorie iedereen dit op tape kunnen hebben gehad omdat het gewoon een oude radio-uitzending is.
Maar goed het ligt ook wel een beetje in een grijs gebied vind ik - ik ben in ieder geval blij dat dit soort materiaal toch nog bewaard en zodoende verkrijgbaar blijft.

Ja een website met gesponsorde banners en een grote upload button d'rbij, en je kunt doneren. Een site die linkt of torrents heeft wordt al lastig gevallen door de instanties. Is het niet Brein dan is het de FIOD wel. Dat het een hobby is kan wel maar iig heeft die gast niet door hoezeer genaaid hij kan worden.
En als je als 'consument' al niet door spyware van bijv grokster of aanverwante meuk kan worden lastig gevallen door nog meer spam heb je ook nog kans dat je een enveloppe met een schikking op je deurmat krijgt omdat ze toevallig jouw moeten hebben.

Back