Yamaha CS1x > Reason 3.0 probleem! Help!

dit is echt basic audio -midi kennis audio is geen midi

Dank u voor uw bijdrage! :Z

En ook hiermee kan ik de midi signalen niet opnemen in de sequencer van reason. Het moet namelijk wel mogelijk zijn. Als ik de opneem methode aanzet en dan op de piano lane van de sequencer klik met m'n muis, dan neemt reason de tonen vreemd genoeg wel op. Ik ga nog maar is kijken of het op een andere manier wel lukt?!

Hier spreek je jezelf tegen... Je kan de Midi signalen niet opnemen maar Reason neemt de tonen wel op... :confused:
Het enige wat Reason kan opnemen is MIDI...

Even terug naar die Piano Lane... Als je opneemt (waarbij je dus zegt dat Reason *de tonen vreemd genoeg wel opneemt* ...) komen er dan gekleurde streepjes in de Piano ROLL (het knopje met drie liggende streepjes links direct boven de sequencer window aanklikken)????

audio midi mixed up?

audio midi mixed up?

tizz wel zo, audio is geen midi en je denkt van wel, eens in de zoveel tijd is er altijd wel een die niet snapt en de fout blijft zoeken in de setup en niet bij zijn basiskennis, je zegt zelfs dat als je een pad selecteerd in de sampler van Reason je dit niet hoort uit je Cs1x,
dat kan ook niet,..nooit.
Gooi de spullen ff aan de kant en lees je zelf even bij op dit onderdeel, of beter nog zoek iemand of een winkel waar je het kunt bekijken en laten uitleggen, er zal een wereld voor je opengaan8D

Nou in ieder geval ik zie wel gekleurde streepjes idd dat aan geeft dat het is opgenomen. iig bedankt allemaal

ik heb ook liever dat mensen hun handleidingen eens lezen voor ze hier beginnen beginner-vragen te stellen die reeds 100x gesteld waren...
gebruik de zoekfunctie op dit forum, gebruik de search uit adobe reader, zoek online, en dan pas hier :biertje:

Back