Is er zoiets in Nederland

Ja, Pierre Kartner tegen Fluitsma en van Thijn. :D
Lijkt mij ook wel spannend! :dj:

Re: Is er zoiets in Nederland

Origineel geplaatst door Marv

Producers die battlen met producties die ze maken...

"battlen" ...dat is ook echt zo typisch Amerikaans ... :r

Ow ik wil best battlen hoor tegen iemand :D

Allebei je setup neerzetten, midi sync dr tussen en beide main outs op een DJ mixer. De 'referee' achter de DJ mixer die er voor zorgt dat beide acts om en om te horen zijn...

-C-

Het gebeurt hier in België wel eens, maar erg boeiend om te zien is het niet. Meer ego-clash tussen muzikanten dan echt constructief iets muzikaal te doen.

Er is wel zoiets van studenten van Hogeschool van Beeldende Kunsten, Muziek en Dans(den haag) waar in 4 hoeken groepjes muziek maakten en in het midden met een soort lampensysteem werd aangegeven wie wat deed of wie voor stond ofzo en die battleden(?) er dus zo aardig op los, heel cool concept, maar voor de kijker/luisteraar was het moeilijk te volgen wie wat deed en werd het soms ook snel tering herrie.

pfff :confused: echt te vaag dit.

Tevens zouden ze die kakelkip op de achtergrond met haar te grote mond weet ik wat moeten doen!

Maar nee lijkt me niet gewenst ;-) maar opzich kan ik er de humor wel weer van inzien alleen moet je wel je hoofd cool kunnen houden anders poef slaan de stoppen door. Al krijg jij van 1 of andere nitwit face 2 face te horen dat je muziek kut is dan tja...

Dus laten we het hier maar bij ons forum houden ;)

Beetje stoer doen enzo (ondertussen drinken ze wel ONS bier op :D ).

We kunnen wel een threadje open waar je je beats kan plaatsen.
En dan 'battlen' welke de vetste beat maakt.
Beetje competitie kan toch geen kwaad??

Op zich wel een keer een aparte manier van optreden, misschien wat voor de Synthforum avond:

Er staat een goede beat te draaien en twee of drie of misschien wel 4 mensen met een setup.

De referee/dj, gaat over de mix en het publiek beslist wie van de personen te horen. LAmpje bij de tafel van die persoon zodat het duidelijk is wie je hoort.

Zwakt het af..... referee gaat over op het geluid van andere persoon.

Klinkt best leuk, lekker afwisselend......

Misschien alleen geschikt aan het begin van de avond...voor het :biertje: dus :D

Wat een saaie muziek. Gangsters houden hun voetjes liever op de vloer zie ik.

Back