Hallo allemaal.
Ik kan een Prophet 5 Rev. 3.0 met ingebouwde midi interface (eentje die ook filter etc kan aansturen) kopen voor €1500,-
Is dat een redelijke prijs?
Origineel geplaatst door Nisei Hallo allemaal.
Ik kan een Prophet 5 Rev. 3.0 met ingebouwde midi interface (eentje die ook filter etc kan aansturen) kopen voor €1500,-
Is dat een redelijke prijs?
prijs ligt een beetje boven het gemiddelde. versie 3 word wel beschouwd als de meest betrouwbare prophet hoewel de klank volgens sommigen iets dunner klinkt.
als ie er top uitziet zou ik hem als ik jouw was zeker aanschaffen, blijft mooi spul dat sequential circuits...
Ja? Is op dit moment wel een goede prijs! 2 jaar geleden zat het gemiddelde nog op 2500 gulden, laat staan wat ie over 4 jaar kost! Hij moet voor dit bedrag wel in een hele mooie staat zijn!!
Is idd een goeie prijs ervoor. Moet je wel ff kijken of ie helemaal werkt en ofdat ie er een beetje fatsoenlijk uit ziet. Anders zal ik wat van de prijs afhalen. Is trouwens wel mooi spul die prophet 5. de Pro 53 is trouwens ook heel goed.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.