Midi device manager SX3

hij is te groot voor het scherm.. ik heb hetzelfde probleem (met resolutie 1280 - 1024), je moet dan veel scrollen etc. Ik ben bang dat dit niet is op te lossen.

ik heb nog wel een andere vraag hierover, hoe krijg je nou je evolver patches IN de midi device map. Ik kan nu dus wel parameters aanpassen, maar ik zie niet welke huidige waardes ik aan het aanpassen ben (de waardes worden dus niet overgenomen in de device map). Het zal wel iets simpels zijn, maar in de manual, cubase forum en uithoeken van internet staat hierover niets vermeldt).

Origineel geplaatst door nomore
hij is te groot voor het scherm.. ik heb hetzelfde probleem (met resolutie 1280 - 1024), je moet dan veel scrollen etc. Ik ben bang dat dit niet is op te lossen.

ik heb nog wel een andere vraag hierover, hoe krijg je nou je evolver patches IN de midi device map. Ik kan nu dus wel parameters aanpassen, maar ik zie niet welke huidige waardes ik aan het aanpassen ben (de waardes worden dus niet overgenomen in de device map). Het zal wel iets simpels zijn, maar in de manual, cubase forum en uithoeken van internet staat hierover niets vermeldt).

Volgens mij is daar iets voor te downloaden van Dave Smith zijn site .

Ik kan niet eens van links naar rechts scrollen zo groot is de device .

Origineel geplaatst door dextah
Volgens mij is daar iets voor te downloaden van Dave Smith zijn site .

Ik kan niet eens van links naar rechts scrollen zo groot is de device .

hmz thx, zal ff kijken op de site. Zie je trouwens wel een 'scroll-bar' onderaan en rechts, zo zou je, omslachtig, toch alles moeten kunnen bekijken? op welke resolutie werk je?

lol....hoe eerlijk...

volgens mij moet je op het knopje drukken van je toetsenbord waar PrtSc of iets dergelijks staat.
dan laad je photoshop en dan doe je appeltje+N, enter, en dan appeltje+V...dan zoe je het screenshot moeten hebben....

weet niet op het met een alternative imageviewer werkt...iphoto of zo?.....

Origineel geplaatst door bob303vs909
lol....hoe eerlijk...

volgens mij moet je op het knopje drukken van je toetsenbord waar PrtSc of iets dergelijks staat.
dan laad je photoshop en dan doe je appeltje+N, enter, en dan appeltje+V...dan zoe je het screenshot moeten hebben....

weet niet op het met een alternative imageviewer werkt...iphoto of zo?.....

kan ook gewoon met wordpad.. :)

de evolver midi device is inderdaad enorm groot, dit komt omdat de persoon die hem gemaakt heeft zoveel mogelijk functionaliteit heeft proberen te stoppen in 1 scherm. Wat je kan doen is het scherm editten (dus zelf doen) en dan met tabs gaan werken. kost je wel een paar dagen, maar dan heb je ook wat.

het is geen bug, het is gewoon een beslissing geweest van de persoon die die midi device gemaakt heeft.

Origineel geplaatst door dextah
Ik ben een simpele muzikant .. heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen :)

zou je ook even je inbox willen leegmaken :W

nog even OT (sorry dextah). volgens mij is het gewoon NIET mogelijk om bestaande patches in device panels te laden. hoe zwaar zuigt dit dan? je kunt dus wel parameters aanpassen, maar je weet dus niet wat je aan het aanpassen bent. Oftewel, device panels zijn alleen bedoeld voor het creeeren van nieuwe patches, niet voor het tweaken van bestaande? correct????????

ik ga dus alsnog kijken naar de (nieuwe?) soundtower of vyzor editor.

Dit is in dat verband overigens wel een interessante link:

http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?postid=16102801

patches kun je niet inladen idd.

Je kunt wel je patchlist aanpassen (xml file). Niet echt nuttig imo.

Back