Voice Greetz!

Heren heren, waar blijven uw VG's. We zitten nog net niet op 80 minuten :z

Classic meets A Great Muffin on tha Rock 8)
Is een beetje te simpel gehouden misschien, maar goed. Wie durft een volgende klassieke groet op te voeden. 8)

With special tnx to Arv for his enjoyable comment ;)

Enne, goeie weer van 6Spoor. Meer meer meer :)

K*t, kan hier op me wekr niet lusiteren vanwege een mij onduidelijk reden. Vanavond maar weer eens proberen ..

Paul.

inderdaad, het forum = soms rottig bereikbaar.

"kheb een Virus gekocht trouwens .... :)

Paul.

De een betaald voor z'n ziekenfonds, de ander betaald voor een virus. Vreemde wereld waar we in zitten hoor... ;)
Gefeliciteerd btw, enne... krijgen we een Voicegreet van je Virus? Welke versie heb je (a,b,c,d,e,f,....z) :P

Ik heb de Hepatitus F , gniffel ... Nee hoor, ik heb gewoon de Aa.

Misschien inderdaad een keer een Vooisgrietje componeren mit dem Vokoder, oder was ?

Paul.

He 6Spoor, spoor jij Q even aan om op het goede spoor te komen door even z'n brein te laten ontsporen voor een VG ;)
Met die mooie Korg van hem. Zeg maar dat ik hem in beslag neem als hij hem onbenut laat! Uiteraard betaal ik er deze keer niet voor :P
Ik heb net komkoe verbouwt, dus een volgende VG laat nog even op zich wachten.

6track, muffin en andere groetgrage synthfreakz; Jullie blijven lekker bezig met het groeten van mekaar!!

Daarom zal ook ik nogmaals van me laten horen; hij is getiteld "The Grooten Vahn Oxy-Yan"....hoort U die kompjoeter eensch Nederlandsch spreeken!

Oxy

DE VOICE GREET LEEFT!... :D een nieuwe van Oxy! hijs weer top!

en muffin, altijd goed om een vooruitzicht te hebben op een nieuwe VG ook al heeft deze ff tijd nodig... 8)
ik heb het er heel toevallig gisteren nog over gehad met Q... hij heeft beloofd er eentje te doen gemaken...
but when...? who knows...

Laatst gewijzigd:
Nederlands, echt wel koude track hoor :D Als me even goed voltank met drank heb ik misschien het lef om een echt Chineesgesproken greet te maken ;) Eerst even Windows opnieuw installen.

But when? Zodra z'n Korg is opgewarmt :D

mischien is Q in de war en speelt hij en z'n vreundin er een bordspel mee, het blijft een multifunctionele Korg nutuulk! ;)

ben benieuwd hoe jouw'n nieuwe VG zal gaan klinken, ik kan me er iets bij voorstellen...
is het een idee om eens een keer ff iets incorporated te doen qua voice greetz? :eureka:

Hij is goed CIF! :D Klinkt lekker die beat eronder.. Over beat gesproken, ik zet zo een nieuwe track online.. Link volgt...

ok 6Spoor, zodra ik even tijd heb van de week stuur ik je een stukje audio en een lijntje (nee geen coke) chinese stemmen. Knal jij er nog wat audio overheen en wat Deutch, das wird spass (hebben we ringel essen op ons toetsenbord?)

tja.. geen stemmen ofzo.. tis eigenlijk maar een patterntje met een em1.. maar dees staat toevallig op t internet nouw :P.. hiero.. :) je moet eigenlijk nog ff een stukje stilte voor en achter weghalen in goldwave ofzo.. want om de duistere duistere reden krijg ik het nou niet meer weggehaald.. krijg het wel weg.. maar hij slaat het niet op ofzo.. vandaar.. in goldwave of een ander pro proggie ken je er vast wel een mooi loopje van bouwen.. winamp ofzo niet.. :) tja.. wat ik al zei.. geen vocoders ofzo.. gewoon een patterntje :) (wel weer snel klaar met downen ;).. maar dat was ie eigenlijk toch al.. nm.. :D).. in ieder geval.. hoop dat je 'm leuk vind :).. mazzel.. dr00p :)..

Tja, 6Spoor, er komt er nogsteeds een aan. Maar goed, het is druk en ik moet ook nog geluidjes maken voor de monotrack...
Gooi jij er anders eerst nog even eentje tegenop :D

dr00p, das natuurlijk alles behalve een VG, maar goed, het is je vergeven ;)

Back