Voice Greetz!

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
...
dr00p, das natuurlijk alles behalve een VG, maar goed, het is je vergeven ;)

:D.. sorry :P.. moest ook ff wat erbij gooien :).. maar probeer nog wel wat leuks te maken.. :)..

Ok dr00p, Ik wacht in smart af op het resultaat :D
Natuurlijk spoor je al je maten aan om ook een VG te maken voor het forum :)

volgens mij is deze draad een beetje dood... is er ook nog een speciale rede dat er geen VG's meer komen??? want volgens mij hebben we nog lang geen cd vol

presies maak er ook ff eentje... of ben je te bang je skils te tonen???

Ik kan nu met me nieuwe PC eindelijk meer dan 2 plugins tegelijk draaien dus ik denk dat ik maar weer is een leuke VG ga maken. Iets van een granulizer actie over een stem heen ofzo (fruity). Dat is leuk denk ik!

Jep, ik heb er ook al meerdere gemaakt. Ben nog steeds van plan nog een paar te maken in de hoop dat als "één schaap 100 keer heen en weer over dezelfde dam is er meerderen zullen volgen :D"

Moet alleen even heel hard aanpeuren met werk omdat ik twee weken op vakantie moet en een week na terugkomst weer op vakantie ga heheh,,,

OALRAAJDIE, KOET DJOP KRAS! :halleluja:

mensen... we kunnen al onze in de afgelopen week gebrouwde VG's weer gaan plaatsen...
t'was wel ff afzien toen de thread der threads was verdwenen maar gelukkig hijs terug! :D

opmerking: van sommige eerder geplaatste VG's kunnen wellicht de links niet meer werken daar deze voorheen zijn geplaats op mijn site die nu grondig is aangepast doormiddel van een cleanup/update. gezien de eventuele
problemen is het toch verstandiger om direct via mijn dedicated VG site de voice greetz te beluisteren 8)

Actie is reactie? en wel op zijn duits!!

Back