[rommelmarkt] Juno 106

Lacertus

*ISOCHRONE*
SODEJU! :( :duivels:

Vandaag op een rommelmarkt geweest... zie ik een mooie Juno 106 staan... Wassie alleen nét één minuut geleden verkócht!!! AAAAAAAHHHRRRGGGHHH! Voor (en nu komt het...) negen EURO
Ik weet niet offie het nog deed of niet, maar ik baalde wel... Nog steeds eigenlijk... :stupid

Inderdaad dit is balen!!!!!!

Ik heb ook zoiets tegengekomen!Een persoon die ik leerde kenne heeft in zijn jeugdjaren een tb-303 en een juno-106 gekregen.Hij wist niet wat hij in handen had,nog steeds niet!Niet eens gebruikt.Ik vroeg of hij die wegdeed,kdacht een goed zaakje tedoen!Top of the bill!!!RECYCLAGE!!!!!!!!!!!!!!!Heb je dit al geweten!!!!!!!

mwah, ik zou hem 20 euro hebben gegeven en dan gezegd hebben geef die ander 5 euro voor de afzegging..iedereen blij dan:)

Raar verhaal....

Waarom ligt hij er nog als hij verkocht is? Als je toch een rommelmarkt bezoekt doe je dat toch met een bepaalde intentie? En daarom heb je heus wel een tientje bij je. Wie neemt er in godsnaam zo'n risico nadat je zoveel geluk hebt gehad?

ik zou het risico niet nemen.

als ik zoiets zie liggen neem ik het ding meteen in beslag en sleep hem meteen mee. en trouwens, zo zwaar is een juno niet...

Origineel geplaatst door kaihugo
Maar je wilt er natuurlijk niet de rest van de dag met zo'n enorme plank rondlopen

Rondlopen in de hoop nog een Minimoog voor 25 euro te scoren? Mijn dag zou gemaakt zijn en ik zou dat ding zo vlug mogelijk de auto ingooien of naar huis gaan.

Is zo, maar bedoelde alleen dat dit vaker gedaan wordt op rommelmarkten, en dan niet omdat je op dat moment geen negen euro bij hebt. Laatst nog hetzelfde gehad. Ik vond een complete NES met Duckhunt, gun etc. in originele doos, helemaal netjes. Ook vooraf betaald en 2 uurtjes later opgehaald.
:walker:

Zo, dat is balen zeg......heb je uit wraak die verkoper nog gezegd wat hij echt waard is? :duivels:

Origineel geplaatst door kaihugo
Is zo, maar bedoelde alleen dat dit vaker gedaan wordt op rommelmarkten, en dan niet omdat je op dat moment geen negen euro bij hebt. Laatst nog hetzelfde gehad. Ik vond een complete NES met Duckhunt, gun etc. in originele doos, helemaal netjes. Ook vooraf betaald en 2 uurtjes later opgehaald.
:walker:

idd,

zo heb ik eens een 707 betaald en ook 2 uur later erom geweest

Origineel geplaatst door Hooihuis
Zo, dat is balen zeg......heb je uit wraak die verkoper nog gezegd wat hij echt waard is? :duivels:

Joa! Hij sloeg zich met zijn handen op zijn kop!

Dat was dan ook mijn enige genoegdoening...

Origineel geplaatst door elektrovolt
ik zou het risico niet nemen.

als ik zoiets zie liggen neem ik het ding meteen in beslag en sleep hem meteen mee. en trouwens, zo zwaar is een juno niet...

Ik heb het idee -waarom weet ik niet- dat de koper ook niet wist wat hij gekocht heeft...

Kan dus best zo zijn dat er binnenkort een advertentie in een lokaal krantje staat "oud keyboard te koop waarvan de 'ritmesectie' defect is: afhaalprijs 5EUR..."

... en ik ging dus eigenlijk daarheen voor een C64 en/of een C128 te scoren... maar die waren nergens te vinden...

Blijft leuk hoor, rommelmarkten! Al is het voor de mensen die daar op afkomen... :D

Back