Waldorf WAVE gespot!

nou 20 a 30 duizend is erg overdreven. Maar wil je hem gaan ophalen in LA ? De Wave koste nieuw iets van 11 a 12 mille in guldens dan. nu doen ze voor iets meer.

hmmm heb hier wel akai sample cd van de waldorf Wave....... VETTE geluiden....ril ril.......een echt zit er niet in denk ik.....grrr ;)

Origineel geplaatst door Mostatic
nou 20 a 30 duizend is erg overdreven. Maar wil je hem gaan ophalen in LA ? De Wave koste nieuw iets van 11 a 12 mille in guldens dan. nu doen ze voor iets meer.
Op dit moment kost de Wave in guldens zeker meer dan 20.000.

Er heeft er overigens ongeveer een half jaar ééntje gestaan bij Studio de Dijk.. dat was een jaar terug ofzo.

Origineel geplaatst door Mostatic

Ik weet niet precies hoe je aan die nieuwprijs komt, maar ik denk dat je jezelf vergist. De vanafprijs lag al rond de 20.000 guldens. Dat is zonder opties.
Volgens mij kon je hem op het laatst zelfs in een aantal verschillende kleuren krijgen. Dat hij er nu nog is, wist ik niet. Je zou zeggen dat er dan toch winkels in Dtsl zijn die ze verkopen. Op hun website staat hij ook nergens meer.

Ik zou toch zweren dat ik hier op het forum iemand heb gezien met een Wave in zijn gearlist!! Of ben ik gek aan het worden??

Origineel geplaatst door Arveyman
Ik zou toch zweren dat ik hier op het forum iemand heb gezien met een Wave in zijn gearlist!! Of ben ik gek aan het worden??
Er zijn er voor zover bekend 3 in Nederland.

Back