nou 20 a 30 duizend is erg overdreven. Maar wil je hem gaan ophalen in LA ? De Wave koste nieuw iets van 11 a 12 mille in guldens dan. nu doen ze voor iets meer.
Origineel geplaatst door Mostatic nou 20 a 30 duizend is erg overdreven. Maar wil je hem gaan ophalen in LA ? De Wave koste nieuw iets van 11 a 12 mille in guldens dan. nu doen ze voor iets meer.
Origineel geplaatst door Mostatic nou 20 a 30 duizend is erg overdreven. Maar wil je hem gaan ophalen in LA ? De Wave koste nieuw iets van 11 a 12 mille in guldens dan. nu doen ze voor iets meer.
Ik weet niet precies hoe je aan die nieuwprijs komt, maar ik denk dat je jezelf vergist. De vanafprijs lag al rond de 20.000 guldens. Dat is zonder opties.
Volgens mij kon je hem op het laatst zelfs in een aantal verschillende kleuren krijgen. Dat hij er nu nog is, wist ik niet. Je zou zeggen dat er dan toch winkels in Dtsl zijn die ze verkopen. Op hun website staat hij ook nergens meer.
Origineel geplaatst door Arveyman Ik zou toch zweren dat ik hier op het forum iemand heb gezien met een Wave in zijn gearlist!! Of ben ik gek aan het worden??
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.