Waldorf WAVE gespot!

senso

The Original Maniac
vet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vetvet vet vet vet vet vet........wederom als ik geld had

erg vet ding maar toch zie je ze soms tekoop ????????
Er is toch iets met de schermpjes van die dingen die storen ????

Tsja, plaatje:

Die GIF wilde niet uppen, dus hierbij dan maar een JPEG. (smul smul) :{

Attachments

• wald_wave.jpg
    wald_wave.jpg
    30 KB · Bekeken: 124
Mmmm ..... alleen veels te duur voor $6500,- koop je er bijna twee. Staat met enige regelmaat op de duitse marktplaatsen voor (toendertijd) 6500 A 7000 mark.

Ik heb 1 keer op deze bak gespeeld en was gelijk verkocht !!

Hij staat al jaren boven aan m'n verlanglijstje .... alleen schiet er steeds andere gear voor !!?? (mmm ... ik wou dat ik het geld had)

heb er nooit meegespeeld
zou het erg graag willen :)

hoorde wel dat er nog teveel OS dingen niet afgemaakt zijn aan deze bak.

gewoon al je gear inruilen voor 1 Wave!!

Haa ha...hmmm...idee?

6500 is toch niet teveel voor de Wave? Volgens mij werden ze bij MusicStore, MusikProduktiv & Thomann in Dtsl. een paar jaar terug voor prijzen tussen de 20 en 30 duizend gulden verkocht, afhankelijk van de uitvoering.

Als je voor 6500 euro aan twee goede Waldorf Wave synths kan komen, wil ik wel weten waar. Bij Feedback zal het niet lukken denk ik ;)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
6500 is toch niet teveel voor de Wave? Volgens mij werden ze bij MusicStore, MusikProduktiv & Thomann in Dtsl. een paar jaar terug voor prijzen tussen de 20 en 30 duizend gulden verkocht, afhankelijk van de uitvoering.

Als je voor 6500 euro aan twee goede Waldorf Wave synths kan komen, wil ik wel weten waar. Bij Feedback zal het niet lukken denk ik ;)

Zoals ik al zei .... op de duitse marktplaatsen (auctions in het duits geloof ik !!??)
Ik heb dit van een oud forum lid die toch wel erg met z'n snufferd boven op de marktplaatsen in duitsland zit.

En ... ik heb maar 1 keertje in nederland een wave gezien .... dus ik denk niet dat je er hier gauw eentje tegenkomt inderdaad !!??

de wave word nog steeds gebouwd door waldorf op bestelling als het goed is. en met de hand geloof ik. nu weten de meeste van jullie dus waar de microwave vandaan komt.

Origineel geplaatst door glennplumber

Ik heb dit van een oud forum lid die toch wel erg met z'n snufferd boven op de marktplaatsen in duitsland zit.

Rara wie is dit.

De Wave moet wel een Ultralekker ding zijn als ik af ga op het hubba hubba effect wat op komt zetten als ik met de MicroWave 1 bezig ben...

Maar om daar al m'n synths voor te ruilen? Dacht het niet. Dan eindig ik met een synth die alleen maar ruig kan doen... Slecht voor m'n humeur. :)

Back