Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hallucinator
omdat je erg beperkt wordt door Re-Fills

Origineel geplaatst door jeetn
Ik vroeg mij af of er nu een groot verschil is tussen reason en fruityloops?!?
Welke is het beste,gemakkelijkste,best klinkend,meest pro,enz
Laat me al jullie pro's en contra's en bevindingen eens weten aub!!!
waarom zou je reason of fruity dan niet nemen?of welke dan wel!!!

Nee natuurlijk is mijn mening belangrijk.Info is altijd welkom van mensen die ervaring ermee hebben.
IK denk dat ik terug dezelfde fout zal maken zoals vroeger.
Ik werkte altijd met van die alles in 1 toestellen zoals de roland mc-909.Ik vond bv de sound helemaal niet goed of pro!!
Ik ben dan maar overgestapt op allerhande synths die werkelijk veel deftiger klonken.
Nu is alles verkocht en wil ik overstappen op software,vooral voor de plaatsbesparing.Waar moet ik dus beginnen?!?met een programma natuurlijk!Na enig zoekwerk kwam ik bij reason en fruityloops uit,wat volgens mij hetzelfde is zoals die alles in1 toestellen.Met de negatieve kanten van zwakke sound enzo erbij.
Dus weet ik nu niet of reason of fruity wel goed genoeg is om een deftige song mee te maken of meerdere!!!
Da's iets wat je bij FL Studio niet hebt; je kunt er elke VST instoppen die je wilt.Origineel geplaatst door jeetn
Na enig zoekwerk kwam ik bij reason en fruityloops uit,wat volgens mij hetzelfde is zoals die alles in1 toestellen.Met de negatieve kanten van zwakke sound enzo erbij.
.Zeker deftig; maar de vraag is (en voornamelijk dan bij Reason)Dus weet ik nu niet of reason of fruity wel goed genoeg is om een deftige song mee te maken of meerdere!!!
Origineel geplaatst door trancemo6
ik denk Fl studio XXL voor je loopjes en snel inspiratie op te doen. eventueel Cakewalk Sonar Producer voor het uiteindelijke afwerken. Je hebt ook best wat lekkere vsts, niet enkel de meegeleverde. suc6

Nee natuurlijk is mijn mening belangrijk.Info is altijd welkom van mensen die ervaring ermee hebben.
IK denk dat ik terug dezelfde fout zal maken zoals vroeger.
Ik werkte altijd met van die alles in 1 toestellen zoals de roland mc-909.Ik vond bv de sound helemaal niet goed of pro!!
Ik ben dan maar overgestapt op allerhande synths die werkelijk veel deftiger klonken.
Nu is alles verkocht en wil ik overstappen op software,vooral voor de plaatsbesparing.Waar moet ik dus beginnen?!?met een programma natuurlijk!Na enig zoekwerk kwam ik bij reason en fruityloops uit,wat volgens mij hetzelfde is zoals die alles in1 toestellen.Met de negatieve kanten van zwakke sound enzo erbij.
Dus weet ik nu niet of reason of fruity wel goed genoeg is om een deftige song mee te maken of meerdere!!!

Origineel geplaatst door Galo
Even wachten op Ableton Live 6 zou een goede uitkomst zijn, heb je meteen alles in een (mits je ook de EIC en Sampler erbij neemt) http://www.ableton.com/![]()