Mindsensation - Cry for a Dream

zit wel goed in elkaar....maar 1 tegenmelodietje liep neit helemaal lekker, kwam er ergens rond 2 min ofzo bij....en dat drumsoundje "klang" op t begin gaat me tegenstaan na n tijdje

verder alleraardigst hoor

nice, ik hou altijd van lekkere vage stringetjes maken het nummer altijd voller vindt ik, ik denk dat er geen enkel nummer is van mij waar geen string in voorkomt, maar anyway ik was een beetje aan het luisteren en op op een gegeven moment dacht ik hmmm beetje eentonig, maar toen in een keer die break kwam en die string er in kwam dacht ik COOL.. hehe dus het enigste wat ik kan zeggen is maak de intro een beetje korter en laat de strings iets eerder komen, het had bij mij in iedergeval niet lang meer geduurd of ik was een ander deuntje gaan luisteren.. :stupid

keep up the good work..

cya

mja ikzelf heb meestal wel de breakdown rond de 3e of 4e minuut (als het om trance gaat), met een lang stuk voor dj's om te mixen...zelfde geldt btw voor de outtro..thx voor het commentaar ;)

begint goed!

je gebruikt zeker reason?

en idd. die strings mogen wat eerder.
verder doe ik het je niet na, erg goed!

ik zou die percussieve hit sounds die in het nummer zitten wat anders tunen zodat ze niet zo clashen met de rest van de sounds...en ik denk dat je na de break teveel los gaat met andere sounds..volgens mij zit je juist goed door die koor-sound te layeren met die trance-lead...als je die koor-sound dan ineens omhoog transposed terwijl de beat er weer inkomt samen met de strings is het volgens mij allemaal wat meer climaxen...nu is het jammer dat die koor-sound er uitgefade wordt terwijl de trance-lead doorgaat met die nieuwe portamento sound....

zou idd kunnen olaf, hoewel ik het persoonlijk mooier vond om die string-sound (wat jij noemt koor-sound denk ik) er later weer bij te gooien om het geheel na de break nog wat uit te bouwen...had idd ook die koor-sound omhoog kunnen transposen, maar dan was het aan de andere kant weer moeilijker geweest om daarna het geheel een beetje interessant te houden.

mw3003 -> het is niet in reason gemaakt, maar in orion/nuendo..

later hoor ik die koor sound eigenlijk helemaal niet meer terug..komt denk ik door alle andere geluiden die erbij komen....het was meer een gevoel bij de break: ohhh jaa..nu komt die trance lead erbij..goedzo..hee...waarom gaat ie nu weg? ehh..en nu veranderd de boel helemaal ineens

ik vind de kick erg droog.

lekker track verder, leuk arrangement, maar duurt voor mij een beetje te lang.
Het is een te eenheidskoek waardoor ruim 8 min wel erg lang is.

Verder mag het standaard basje wel iets anders en creatiever ingespeeld worden.

bambamstudio: kick te droog, bedoel je dat ik er wat fx overheen moet gooien? over de bassline: hij is idd vrij standaard, maar aan de andere kant vind ik zelf dat ie zo een lekker 'driving' effect geeft. Smaken verschillen natuurlijk :) maar hoe zou jij het gedaan hebben dan?

Back