Download SoundDiver. Waar?

RSB

Whoehahaha
Ik heb echt wel goed gezocht en heb zelfs dit geprobeerd:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=719943#post719943

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=719957#post719957

MAAR:
Ik zoek dus een download link naar SoundDiver beta 3.06 (ofzoiets)
Ik las net dat Frank T in een andere post heeft gereageerd maar ik heb geen Cubase.
Het is toch geen cubase/vst plugin??? of werkt SoundDiver niet standalone??
Ik had er iig wat over gelezen en ik wilde mijn synth patches ermee proberen te beheren.

Wie o wie helpt mij aan de juiste link??

:halleluja

Dat is emagic sounddiver. Wordt volgens mij helemaal niet meer geleverd sinds emagic niet meer is cq. door apple is overgenomen.
Misschien dat je het nog ergens minder legaal kunt vinden.

Ik kan de legale versie niet eens vinden :confused:
Iedereen spreekt zowat lof over dit stukje software, maar als je het wilt downloaden of kopen is het niet te vinden ??

Sounddiver kon ook wel eens een klassieker worden; het is steeds moeilijker te verkrijgen. Degene die hem hebben zullen hem niet snel weg doen. Verder vind ik het tegenwoordig treurig gesteld dat er op het gebied van midi editors/librarians verdomd weinig te beleven is. Is het nou echt alleen softsynts en aanverwanten wat ontwikkelaars interessant vinden? :(

gloof dat alleen soundquest zich daar nog op richt
afgezien van misschien 1 van die vette nieuwe features van cubase, heb t niezo goed gelezen

Vet, kan ik het ook mooi ff uitproberen ;)

Heb je de link hieronder al eens aangeklikt RockSteadyBeat?
Als je het doet voor de librerian hoef je niet te klikken trouwens, deze zit er gek genoeg
niet bij. Zonde zonde, voor zo'n mooi produkt.
http://www.psicraft.com/Products/VyzorVirus.php
Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Een prima vergelijking met Virus Control
voor de TI lijkt mij.

Sounddiver was voor mij een pain in the arse. Crashes ieder half uur, vooral met saven en laden
van patches.

Origineel geplaatst door NFMS
is er ook ergens een mac versie te vinden ?? :engel:

gewoon gaan naar emagic.de, kom je op de Apple site terecht, en daar vind je een kleine link naar alle emagic software en drivers.
oja, er bestaat ook zoiets als Jsynthlibrary als je daarmee geholpen bent.

Origineel geplaatst door bronswerk
Sounddiver kon ook wel eens een klassieker worden; het is steeds moeilijker te verkrijgen.

Vintage Software !

heb hem net van de virus site gedownload (OSX)

en die file zou je in je MidiDevicePlugins moeten stoppen
maar hoe ? (heb nog niet zolang mac)

ik kan wel in m'n midi setup komen (applications - > utilities -> audio midi setup)

maar kan er daar niets mee doen, niet importeren ?

anyone ?[=

Ik had hem gedownload van de Apple site en de bestanden in de aangegeven directories geplaatst, maar ik kan niet opstarten. Dubbelklik op het souddiver icoon laat niets gebeuren...

Origineel geplaatst door NFMS
heb hem net van de virus site gedownload (OSX)

en die file zou je in je MidiDevicePlugins moeten stoppen
maar hoe ? (heb nog niet zolang mac)

ik kan wel in m'n midi setup komen (applications - > utilities -> audio midi setup)

maar kan er daar niets mee doen, niet importeren ?

anyone ?[=

Wat je van de Access site download is een Plug in voor Sounddiver die ervoor zorgt dat de Virusinterface in Sounddiver zichtbaar is. Het is dus NIET het programma!!!

Origineel geplaatst door P-Five
Wat je van de Access site download is een Plug in voor Sounddiver die ervoor zorgt dat de Virusinterface in Sounddiver zichtbaar is. Het is dus NIET het programma!!!

Je kan naast die plugin wel een stand alone oem sound diver versie voor de virus downloaden op de access site, je kunt er dan ook alleen de virus mee openen.

Back