Download SoundDiver. Waar?

Origineel geplaatst door anoniempje
Je kan naast die plugin wel een stand alone oem sound diver versie voor de virus downloaden op de access site, je kunt er dan ook alleen de virus mee openen.

ja maar die krijg ik dus niet aan de praat voor mn osx :/

Hey
Ik kwam in deze topic terecht omdat ik ook op zoek ben naar de SoundDiver software, in mijn geval ook voor Mac OSX.
Dat er moeilijk aan te komen is, is inmiddels wel duidelijk. Ook dat bijna niemand het verder verkoopt als het eenmaal in zn bezit is.

Voor de Mac gebruikers die al een vroegere versie hebben, kwam ik ook nog deze link tegen, alwaar de 3.1 OSX update gratis te downloaden is:
http://www.macmusic.org/software/view.php?id=1534

Iemand wel eens gezien dat de Sounddiver Software 2ehands werd aangeboden? Echt heel irritant dat dit niet meer gemaakt wordt, of zelfs niet gecrackt te vinden is. Ik zit met een Korg TR-rack die nogal beperkt in zijn bediening is als je SoundDiver niet erbij hebt. ( Origineel zat dat dus bij de koop van die TR, maar kennelijk wil ook in die gevallen iedereen die software lekker zelf houden als de synth de deur uit gaat....)

Grtz

Origineel geplaatst door Atlantis
Hey
Ik kwam in deze topic terecht omdat ik ook op zoek ben naar de SoundDiver software, in mijn geval ook voor Mac OSX.
Dat er moeilijk aan te komen is, is inmiddels wel duidelijk. Ook dat bijna niemand het verder verkoopt als het eenmaal in zn bezit is.

Voor de Mac gebruikers die al een vroegere versie hebben, kwam ik ook nog deze link tegen, alwaar de 3.1 OSX update gratis te downloaden is:
http://www.macmusic.org/software/view.php?id=1534

Iemand wel eens gezien dat de Sounddiver Software 2ehands werd aangeboden? Echt heel irritant dat dit niet meer gemaakt wordt, of zelfs niet gecrackt te vinden is. Ik zit met een Korg TR-rack die nogal beperkt in zijn bediening is als je SoundDiver niet erbij hebt. ( Origineel zat dat dus bij de koop van die TR, maar kennelijk wil ook in die gevallen iedereen die software lekker zelf houden als de synth de deur uit gaat....)

Grtz

Idem!! Alleen dan voor PC... Heb een TR-rack, nu nog sounddiver! HELLUP!

Schop... In desperate need of Sounddiver for TR-Rack!!

Om het maar even in het Engels te doen :P

Schop voor dit topic..

Ik zoek ook Sounddiver voor MAC OS9. Er is een pulic beta die gratis te downloaden was, maar waaaaar? Het lijkt wel of Apple vakkundig alle sporen van het bestaan van een sounddiver heeft uitgewist.. Iemand...

wie werkt er tegenwoordig nog zonder DAW dan? iedere DAW heeft toch een fatsoenlijke preseteditor / mediabay?

Dank. zou mooi zijn... Wel een versie voor OS9 als je die hebt..

@ Raphie; ik draai Live 7 en heb daarnaast een oud macje voor midi toepassingen. Er zijn ook vroeger een hoop geniale dingen gemaakt hoor :P

Oh ja, heb 20 jaar gelden ook nog met soundiver gewerkt en ook de motu equivalent (ben de naam ff kwijt)

Unisyn? of is da al nieuwer

er zit als het goed is voor de DP/4, de LXP-15 enz shizzle in om ze te editten..

Thanks, er zit als het goed is voor de DP/4, de LXP-15 enz shizzle in om ze te editten..

Back