Ik heb de JV 2080 module nu een tijdje maar ik kan de logica nog niet echt ontdekken terwijl het waarschijnlijk erg simpel zal zijn.
Het probleem is dat ik gewoon door de geluiden heen wil bladeren maar in peform mode maar tot B kom (beperkt) en PATCH ik kan op het toetsenbord spelen tot ik groen zie ik krijg geen geluid. Dit terwijl een midi signaal binnen komt.
Mijn vermoeden is dat ik iets uit heb gezet zonder dat ik weet wat.
Maar het doel is dus gewoon op het midikeyboard spelen en de module te horen... Nu blijft het stil.. Alles is goed aangesloten !!!
het is iets in de jv 2080 zelf..
Is er niet zoiets als een externe controller voor een JV2080 zodat je niet alles op dat display hoeft te doen ? Wat meer directe controle zou mooi zijn. Een mc 505 schijnt een jv 1080 te zijn maar dat werkt vele malen makkelijker.. Ik zal het waarschijnlijk gewoon ff door moeten krijgen..
andere handige tips betreft de jv2080 zijn van harte welkom !!
Wie kan mij helpen ?
Het probleem is dat ik gewoon door de geluiden heen wil bladeren maar in peform mode maar tot B kom (beperkt) en PATCH ik kan op het toetsenbord spelen tot ik groen zie ik krijg geen geluid. Dit terwijl een midi signaal binnen komt.
Mijn vermoeden is dat ik iets uit heb gezet zonder dat ik weet wat.
Maar het doel is dus gewoon op het midikeyboard spelen en de module te horen... Nu blijft het stil.. Alles is goed aangesloten !!!
het is iets in de jv 2080 zelf..Is er niet zoiets als een externe controller voor een JV2080 zodat je niet alles op dat display hoeft te doen ? Wat meer directe controle zou mooi zijn. Een mc 505 schijnt een jv 1080 te zijn maar dat werkt vele malen makkelijker.. Ik zal het waarschijnlijk gewoon ff door moeten krijgen..
andere handige tips betreft de jv2080 zijn van harte welkom !!

Wie kan mij helpen ?