Slechtste Software op je PC

Ja, die service packs van XP zijn echt :r

'k moet er niks van hebben,
moet een bepaald proggie SP2 hebben,
das dan pech!

eventals die automatische windows updates...
even triestig als een nieuwe versie van Itunes
of de live update van Norton

ha,
en daarjuist ook weer met dienen Itunes.

De laatste nieuwe Podcast van gareth emery gedownload,
effe lekker afspelen met Itunes dacht ik

(das trouwens maar een simpele MP3, geen MP4!)

effe me wat amuseren met de Pure Soirree site,
een filmke afspelen,

"and now the new M.I.K.E. remix!!"

pr pr pr ...??? ppr ppr ppr

JA wadde!

geen enkel programma heeft dat ook op m'n Asus XP 2.4G 1GB

Gisteren dacht ik dat m'n tracks ook versprongen toen ik ze afspeelde
in Explorer.. Daar wordt Quicktime ook automatisch voor gebruikt...

pr prp rprppr rpprr ??

Ongeloofl'k!

Zouden ze bij apple nu echt denken dat de mensen gaan overschakelen
op een echte mac om Itunes en Quicktime zonder haperingen te kunnen gebruiken?

IKkke alvast ni!

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Qua aanwezigheid vind ik McAfee wel meevallen, maar ik zit me vooral te irriteren aan het feit dat het prutsoftware is (geworden). Ik kreeg vorige week een paar dagen geen email binnen, omdat er volgens de Spamkiller van McAfee een emailserver storing zou zijn. Na drie dagen heb ik alle McAfee software verwijderd en ja hoor, de emails kwamen zonder problemen weer binnenrollen. Sterker nog, ik kreeg ineens doodgewone emails binnen die al een maand zonder reden en onzichtbaar in het spamfilter waren blijven hangen. :stupid Kan NOD32 ook spam filteren?

zo,n soort ervaring had ik ook, iets anders. ik gebruikte nooit mijn mail accounts met virusscanners op de pc en ik dacht laat ik dat eens doen, norton had van m,n mail accounts een hele hoop belangrijke mail zonder twijfel zitten verwijderen, kon het niet meer terug vinden

heb nu trouwens al een tijd zonealarm eerst de gratis firewall, nu de firewall met virusscanner in 1 die is helaas niet meer gratis maar wel de moeite waard, vreet echt niets geen pc performance, en staat maar 9 mb op de harddisk van zonealarm

Origineel geplaatst door The Headacher
1) Norton Internet Security 2005. Heb 'm al geprobeerd te uninstallen, maar hij blijft in m'n lijst met geinstalleerde software staan. Zal wel iets met het 'registry'zijn ofzo.
inderdaad erg irritant. programma was voorgeïnstalleerd op mijn packard bell internet-pc en is er met geen middelen af te krijgen.
en in die probeerversie van internet security zat ook norton antivirus, waarvan we wél een betalende versie hebben terwijl de rest van de hele internet security allang verlopen is. maakt de zaken nog wat ingewikkelder

die norton antivirus 2006 is trouwens ook niet alles heb ik gemerkt: op onze andere pc (op de deze staat hij nog niet) geeft hij bij het aanmelden van een gebruiker en/of het openen van een browser opeens een groot leeg venster met daarbovenop een klein venstertje met foutmelding, iets over een niet-gevonden object of zoiets. waarschijnlijk een slordige programmeerfout of iets in die aard.

waarschijnlijk gaan we hier binnenkort ook avg gaan gebruiken

Origineel geplaatst door Slipperman
en toch draait iedereen maar braaf windows en zie niemand naar mac switchen. Tja wie niet horen wil moet maar voelen...
Niet doen. Niet trollen. Nergens goed voor jong.

voelen...

Der is maar 'één' ding waar ik me laatste tijd echt aan gefrusteerd heb
en das dienen Ipod/Itunes/quicktime op pc.

Maar moest ik optreden,
dan zou ik betwijfelen dat ik het met een pc zou doen.

NOD32 is zeker niet de beste virusscanner..................
Dat is er maar 1 ...en dat is volgens de "vakbladen" Kaspersky :okdan: (russiche product)
Avast is btw ook goed en ook nog eens gratis.

Zelf ben ik ook in het bezit van: http://www.xp-smoker.com/xpsmoker.html (Niet gratis maar wel een trial)
Deze tool schakelt met zijn zogenaamde "game boost" alle overbodige services op je systeem tijdelijk uit.
Werkt naar mijn mening echt super voor een betere performance van je muzieksoftware op je PC.

Greetings van Defaulty

Re: Slechtste Software op je PC

Origineel geplaatst door Stephen
'k weet ni of 't al eens gevraagd werd op't forum maar:

"Wat vind je de slechtste Software op je PC?"

Ik heb echt m'n buik van van ITunes en Quicktime op m'n XP Laptop :r
Traag, Haperen, Nieuwe Itunes versie = Delete Alles op je Ipod!

Als die Mac Soft echt ook zo draait op een IMac
dan weet ik het ni meer hoor ???

't is in ieder geval slechte reklame vind 'k...

Realplayer en Quicktime is echt NIET aanwezig op mijn PC... Ik ga voor de real alternative en vergelijkbaren.
Weinig slechte software op mijn PC... Het is een kwestie van je machine strak houden qua wat er op draait en regelmatig defraggen.

Als ik iets moet zeggen.... Skype vind ik het meest irritant
kromme vertalingen en soms ineens keiharde ruis tijdens een gesprek

-C-

Origineel geplaatst door The Headacher
1) Norton Internet Security 2005. Heb 'm al geprobeerd te uninstallen, maar hij blijft in m'n lijst met geinstalleerde software staan. Zal wel iets met het 'registry'zijn ofzo.

Dat probleem heb ik ook gehad, je kan van de Symantec-site een verwijderprogje downloaden... Heeft bij mij iig het probleem verholpen.

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
ook al genoemd maar zeker nog eens een vermelding waard: software van e-mu kaarten. loopt niet met games, updates crashen elkaar... heerlijk.
nergens last van hiero
draai je wel de nieuwste versie?

Realplayer en Quicktime..

:r

hier zijn we ook overgeschakeld op avast! antivirus, nadat we gisteren twee uur lang tevergeefs geprobeerd hebben om de nieuwe versie van norton antivirus op deze pc te installeren, waarbij we onder andere tegengewerkt werden door slordig programmeerwerk (op onze andere pc, waarop hij wel geïnstalleerd raakte, vertoont hij ook regelmatig kuren) en een onverwijderbare norton internet security (die we nota bene helemaal uitgeschakeld hadden...)

avast! was binnen de 20 minuten gedownload, geïnstalleerd en geconfigureerd en vertraagt de pc ook een stuk minder. voor mij is het de ideale virusscanner: doet wat hij moet doen en verder geen gekheid.

Origineel geplaatst door marten
Dat probleem heb ik ook gehad, je kan van de Symantec-site een verwijderprogje downloaden... Heeft bij mij iig het probleem verholpen.
ben zelf ook even gaan rondkijken op de symantec-site, maar heb het proje waar je het over hebt nog niet kunnen vinden... weet jij (of iemand anders nog) waar je dit juist kunt vinden?
zou erg leuk zijn:)

Tis alweer ff geleden, ik hoop dat je t al hebt opgelost, voor het geval dat je er nog last van hebt, kun je HIER
het tooltje downloaden.. Succes!

Back