Blade Runner vs. Virology

Luftmeister

Lid synths 2002
Ik heb zojuist VIROLOGY refill voor Reason gekocht.
Dit is een fantastische refill. De beste die ik tot nu nu heb gehoord.

Ik heb even een stukje Blade Runner gemaakt en geupload.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Blade Runner vs. Virology

Zijn er nog aanraders op Refill gebied?
Ik denk dat mijn volgende aanschaf de AnalogMonsters refill wordt, eveneens van Reasonbanks.com
maar ben ook wel benieuwd naar jullie mening..

Origineel geplaatst door bounce
klinkt afschuwelijk!

Dat valt wel mee. Het is wel een beetje licht, het mist nogal wat body. De lead mag wel ietsje dikker, lekker basje en het tempo iets naar beneden.

Het heeft zeker potentie! Doorgaan!

Idd t mist wat "thickness"

Maar ik zit er zeker over te denken om die virology refill te kopen! de demo is geweldig.. de combinator komt met deze virus sounds echt tot z'n recht!

vraagje: op welke manier heb je besteld? heb je cd laten komen of de download refill? en duurde dit lang?

Groetjes Han

Die refill heb ik als DL file gekocht. Scheelt weer wat euro's Je moet wel een snelle internet verbinding hebben.
De Virology is werkelijk veel waard voor zijn geld. Ik weet dat het geluid wat dikker kan maar het is ook geen productie of zo maar gewoon een kleine inmpressie.

En wat betreft de heiligschennis; ik was/ben helemaal niet van plan om er iets mee te doen maar het ging vanzelf zo'n beetje die kant op.

in ieder geval wordt Reason met al die fijne refills een heel stuk interessanter. Die synths van Reason zelf vind ik nou niet bepaald bijzonder.

Wat ook nieuw voor mij was is de mogelijkheid om de EQ van reason te laten bewegen, zodat je er mooie Phasers mee kan maken. Klinkt in ieder geval beter dan de Phaser van Reason imo.

Origineel geplaatst door gerrie79
:( HEILIGSCHENNIS!!!!! :(

Absoluut mee eens, wat een bagger!!

Back