Via yousendit kan je overigens ook zonder in te loggen downloaden.
Zo uit m'n hoofd: Upload bestand, log in. Dan ergens nog een paar keer klikken tot je bij de daadwerkelijke download button terecht komt. Druk daar met rechtermuisknop op en kies voor "kopieer link lokatie" De url die dan in je clipboard staat je aan mensen geven zodat ze niet hoeven in te loggen.
en bedankt voor de track listing, scheelt mij weer luisteren
yousendit?? :confused: ik heb ze op megaupload gezet, omdat die niet zo irritant is als yousendit... en tja, 1tje op het dan wel weer irritante rapidshare maar dat was omdat de upload snelheid zo traag wordt als je 3x tegelijk iets upload bij megaupload en ik had niet zoveel tijd....
is er al iemand die er wat mee wil? kom op! 1 GIG aan gratis samples waarvan het meeste op CD kwaliteit!
ik zou em niet laten schieten.... maarja, ik heb em al...
ik load de mix zo weer opnieuw op hoor, kan je vast luisteren voordat je aan zo'n giga download begint
oops...... ik vind net op mn harde schijf dat het dus niet uit 10 delen maar uit 11 delen bestaat! dit deeltje van ongeveer 50 mb hoort er ook bij!, het werkt als volgt: je zet alle .z01, .z02 enz. bestanden in de zelfde map, je klikt dit zipje aan en alles wordt uitgepakt. winzip kan dit uitpakken, winrar weet ik niet.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.